Nötter!!

det är ju bara bittra loosers som inte fick bli poliser som är väktare, det är därför dom är så arga.

honkiie skrev:
det är ju bara bittra loosers som inte fick bli poliser som är väktare, det är därför dom är så arga.
Jag har jobbat som väktare i 3,5 år nu, både natt och dag, med värde och bevakning, i storstad och småstad, och kan därmed informera alla med den förutfattade meningen som du har, att ni har väldigt fel. Jag som många andra med mig, jobbar som väktare för att vi inte vill bli poliser. Svenska polisen har nog ett av dom mest otacksamma jobben som finns. Tänk på allt elände som dom får se, och vara med om. Tänk på hur samhället ser ut med en kriminallitet som bara ökar och blir grövre. Så kanske dom lyckas gripa nån kriminell jävel... dagen efter så är idioten ute igen och bara flinar åt det svenska rättsväsendet. Jag är inte avundsjuk på våra stackars poliser i det här landet.

Jag kan hålla med om att det skulle vara lite högre krav på att bli väktare. Man har ändå ett väldigt stort ansvar. Men med den otroliga personalomsättningen som är i branchen, är det nog inte lätt att få rätsida på det problemet.

Sen dom två nötterna som skrattade åt incidenten i Alby, och sparkar och håller på efter bilar... Dom borde få sparken på stående fot. För ett sådant beteende är inte under några omständigheter OK. Du borde ta upp fallet med din arbetsledning. Du ska ju ändå snart sluta, och har därmed inget att förlora.

Lycka till med dina nya förtaganden. :tummenupp //L.

Nyheter
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Back