Nötter

Jesus vad folk gick igång på mitt inlägg då. Haha.
Är ingalunda någon Rossi själv.

Kanske bara jag som tycker det hela är rätt komiskt. Man har en fin hoj som man inte kan köra. Istället burnar man däck i garaget. Det är garanterat en poser som äger hojen. Har inte kollat upp regnr än, men det kommer. MUAHAHA vad jag skulle garva om det är nån härifrån.

[YOUTUBE-ID]FUE08pltk1s[/YOUTUBE-ID]

Förstår inte varför du bekymrar dig över det? Allas mål kanske inte är knäskrap på bulten?

Sen om den aldrig används så är det väl konstigt, men finns ju ganska många anledningar.

Indraget kk,
Ej än taget kk. '
Han kanske kör när du inte är i garaget? Du är väl inte där hela tiden?

Edit.
Vet inte om ovan uppfattas drygt. Inte meningen i sånafall, men du kan väl erbjuda dig att lära honom hur man svänger, om du nu stör dig så mycket på det. Alla är ju inte Rossi, vill bli Rossi eller har förutättningen att bli Rossi. =)

Alla vet ju att hojar levereras med surdäck från någon däckfabrikant som mutat rätt person för att få leverera ett standarddäck som monteras på hojen i fabrik...orkar man inte sälja skräpet på blocket så kan man ju lika gärna låta dagisbarnet inom sig leva ut lite innan man sätter på ett riktigt däck...

Nja, köper man rätt hoj så får man riktiga däck på från början. :fakta Meeen det är klart, massproducerat japanskt skit sitter det väl piss på med. :hihi :faaaaaaaaajt

Är ingalunda någon Rossi själv.

Kanske bara jag som tycker det hela är rätt komiskt. Man har en fin hoj som man inte kan köra. Istället burnar man däck i garaget. Det är garanterat en poser som äger hojen. Har inte kollat upp regnr än, men det kommer. MUAHAHA vad jag skulle garva om det är nån härifrån.

[YOUTUBE-ID]FUE08pltk1s[/YOUTUBE-ID]

En posör kan det väll gärna inte vara om han bara kör nere i ett underjordiskt garage?Eller tror du han bjuder ner brudarna till garaget och kör en stuntshow för dom:rolleyes:

Det har i alla tider gått att köpa sig från sin dåliga självkänsla och skapa en skev självbild. Några på min gård gör ungefär samma. Bakhjulet ser inte ut () utan mer )(..

Blir företeelsen mindre meningslös för att ägaren har mer pengar? :va

Nej. Men den blir mer begriplig. Den stora frågan var väl ändå varför folk gör på detta vis.

Ja, jag är jävligt bitter och avundsjuk ska du veta :D
Ja, jag märker det :tungan

Verkar bara märkligt att folk köper såna hojar för att de skall stå i ett underjordiskt garage. Sen när man väl använder dom är det för att bränna ett däck. I mina ögon är det bara sorgligt, men du kanske gör lika dant?
Kan inte köra men börnar gärna?

Ja, det är märkligt. Men det är ingenting att hetsa upp sig över.
Och nej jag gör inte likadant, jag använder en cbr.

Det var förmodligen inte det du ville när att du döpte tråden till nötter...

Det har i alla tider gått att köpa sig från sin dåliga självkänsla och skapa en skev självbild. Några på min gård gör ungefär samma. Bakhjulet ser inte ut () utan mer )(..

Och endel har så bra självkänsla att dom inte behöver skrapa knäpuckarna och däck-kanterna för att impa på polarna, utan kör vad dom vill, som dom vill:krama

En posör kan det väll gärna inte vara om han bara kör nere i ett underjordiskt garage?Eller tror du han bjuder ner brudarna till garaget och kör en stuntshow för dom:rolleyes:

Meeeen, han filmar ju powersliden och lägger ut filmerna på duröret och i nåt driftingforum naturligtvis, sen spelar han upp det för tjejerna med sin gayphone :tuttar :yoparty

Å du körde upp utan hoj lr? Körskola?

Tog en veckas semster o åkte ner med bil från Ume till en körskola Kristianstad april det året jag tog kortet. Antingen det eller vänta i 2 månader för att dåvarande vägverket anser att det inte går att köra MC i ume före juni. :huvet

Så det var via körskola ja (för att kunna ta kortet 2 månader tidigare)

Alla är ju inte Rossi, vill bli Rossi eller har förutättningen att bli Rossi. =)

Vad om detta tjat om Rossi? Han klotar ju! vem vill va som han :glömdet

Meeeen, han filmar ju powersliden och lägger ut filmerna på duröret och i nåt driftingforum naturligtvis, sen spelar han upp det för tjejerna med sin gayphone :tuttar :yoparty

Låter som en rätt sympatisk kille som jag gärna skulle ta några bira med.Sen kan vi gå ner och rökfylla garaget med hanses Kawa och reta upp folk:yoparty

Det var förmodligen inte det du ville när att du döpte tråden till nötter...

Du tog visst åt dig?

Starstriker du är bara Bitter för att du inte kan burna med din sur BMW :arsele :D

Nä, den har tractioncontrol :yoparty

Låter som en rätt sympatisk kille som jag gärna skulle ta några bira med.Sen kan vi gå ner och rökfylla garaget med hanses Kawa och reta upp folk:yoparty

Jo, sånt är ju iofs kul. Alltid trevligt att börna sönder nån annans däck när det är fest. Heh

Last edited:
Tog en veckas semster o åkte ner med bil från Ume till en körskola Kristianstad april det året jag tog kortet. Antingen det eller vänta i 2 månader för att dåvarande vägverket anser att det inte går att köra MC i ume före juni. :huvet

Så det var via körskola ja (för att kunna ta kortet 2 månader tidigare)

Vad om detta tjat om Rossi? Han klotar ju! vem vill va som han :glömdet

Annars kan man ju ta å skaffa en hoj och ta körkortet med den :D
Å köra upp i april, iaf i rockholm

Du tog visst åt dig?
BALLONGDJUR!
(Det var ett svar som har ungefär lika mycket att göra med din fråga som din fråga hade att göra med mitt mitt föregående påstående)

Jo, sånt är ju iofs kul. Alltid trevligt att börna sönder nån annans däck när det är fest. Heh
Nej det är inte kul, man får inte burna sönder däck på nyare hojar!
Men du har nog precis besvarat din egna fråga som hela denna tråd handlar om.

Har en granne som använder hojen mindre än vad TS's granne gör.. Det är en Hornet som står still på innergården och har gjort det de senaste månaderna. När den ställdes dit var den ren och fin, men efter ett par månader under träd så är den ganska klibbig och smutsig. Varför använder man inte sin motorcykel när det är fint väder..?

Har en granne som använder hojen mindre än vad TS's granne gör.. Det är en Hornet som står still på innergården och har gjort det de senaste månaderna. När den ställdes dit var den ren och fin, men efter ett par månader under träd så är den ganska klibbig och smutsig. Varför använder man inte sin motorcykel när det är fint väder..?

Tja...Inte tid, inte råd, inget körkort, hojen obesiktigad, har tröttnat...Kan säkert finnas flera skäl men nån av dom är väll troligt.Jag har nog minst 5-6 bilar som bara står och skräpar på trädgården...Knacka på och fråga om den är till salu om du inte gillar att den står oanvänd!Endel (tex. jag) hatar att sälja saker på annons och säljer häldre billigt till nån trevlig prick som frågar än är tvungen att prata en massa gojja med en massa ideoter som ska fråga efter bästa priset, eller byta mot en "jättefin" Sierra...

hade ja haft skitmycket pengar hade jag köpt en LP640 rollat den svart och parkerat den på stureplan.

snubben i ditt garage kanske inte har riktigt så mycket pengar

Låter ju som någon som förlorat kortet, men ändå vill ha lite kul med hojen... Och en rejäl garagebörn är väl aldrig fel, hehe... Killen måste ha ritat rätt så mycket i garaget för att börna slut på ett nytt däck - borde ju finnas en film eller bilder på det, tycker man :)

Jag tror det här är rätt vanligt, inte burna i ett garage kanske men att äga hoj och i princip aldrig köra. En av mina kompisar har en Hornet. För ett par år sedan fick han inte igång den. Han köpte ett nytt batteri a´900:- Jag tipsade om det här med C-TEK laddare. Tror ni han köpte en?
I vår skulle han starta upp den IGEN. Nya batteriet stendött och förstört.
Det värsta är att han snackar ofta om att köpa en hoj till, en motord.
Jag blir inte bara trött, jag får ont i magen oxå:gnissla

Och nej, han är inte medlem i forumet.

*/ ?>
Nyheter
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!