Nötter på arbetet?

Mr_SoaP

Äntligen säsong!
Gick med
15 Mar 2004
Hoj
Såld
Är det ngn mer är jag som har en fullkommlig Idiot på jobbet?
Lite olika grejer han sysslar me....
1. Kommer 1 timme tidigare för att få just en speciell truck o får han inte det blir det ett jävla gnäll o liv o går å "gråter" inför chefen.
2. Om han blir överflyttad från ett område till ett annat där det är mycket så loggar han ur o lägger sig på ett annat me lite på o om inte det funkar så blir det gnäll o ett jävla liv på han.
3. Får han inte ta ett speciellt varumotagnings dokument o lägga in i systemet så blire gnäll o ett jävla liv o går å "gråter" inför chefen.

ett tillfälle hadde vi två ungeför likadana nötter o givetvis skulle dom ha samma truck =P Sluta med att dom var här 08:30 när dom börjar jobba 11:00 för att gömma undan/paxa just den trucken!

han e helt CP o hatad av alla här kul så fort han öppnar käften so tittar alla på han o blir helt tysta för att sedan vända sig om o fortsätta prata om det man gjorde innan han försökte avbryta alla.

o nej man skall inte frysa ut ngn finns det folk som säger men med denna kille är det helt omöjligt att inte göra det han sätter sig i situationen själv då han är lat som satan samt totalt iq befriad.

Finns det någon annan med puckon på jobbet?

//J

Jodå, jag har ett pucko på jobbet...
Det är den drygaste person jag vet förutom mig själv! Han är störst, bäst och vackrast fast verkligheten talar emot honom.
Han är avundsjuk på mig bara för att jag har en del förmåner men då har jag jobbat här i 6 år också OCH vi jobbar inte ens med samma grejjer så mitt jobb kräver en del annat, men ändå blir det ett jävla liv. Att gå och gråta för chefen är inte ovanligt och att snacka vitt och brett när jag inte hör för att sedan vara knäpptyst när jag kommer är också vanligt.
Nu är det ju så att de flesta "hatar" honom men det är mest jag som får skit för att jag är den som säger till honom vad jag tycker och tänker, något som är en av mina dåliga egenskaper då jag har svårt att vara tyst.
Men han gör ju tyvärr sitt jobb och dessutom ganska bra, betydligt bättre än mig :D Så han får ju inte sparken. Jag har funderat på att plantera lite knark i hans gömmor och förstöra för honom men han har ju ungar och skit så jag slutar själv istället.
Och jo, man ska frysa ut sådana puckon. Däremot så har jag sett alltför mycket "barnsliga" saker där det går till överdrift och där båda parter är lika goda kålsupare. Men då är det ju chefens (uttalas förresten INTE med ÄÄÄÄ!!) jobb att ta itu med skiten.

Finns nog sånna muppar på dom flesta arbetsplatser.
Där jag jobbar finns dock fler en 1 mupp.

Japp det är fullt normalt det du har :D
Har men en som kallas jätte bebisen.
Fitta/kul snack varenda dag,stinker unket skit från honom alltid och ovan på allt så fiser han varenda dag e de rummen vi alla vistas i.

Gubben e fan 50 +

Är det ngn mer är jag som har en fullkommlig Idiot på jobbet?
Lite olika grejer han sysslar me....
1. Kommer 1 timme tidigare för att få just en speciell truck o får han inte det blir det ett jävla gnäll o liv o går å "gråter" inför chefen.
2. Om han blir överflyttad från ett område till ett annat där det är mycket så loggar han ur o lägger sig på ett annat me lite på o om inte det funkar så blir det gnäll o ett jävla liv på han.
3. Får han inte ta ett speciellt varumotagnings dokument o lägga in i systemet så blire gnäll o ett jävla liv o går å "gråter" inför chefen.

ett tillfälle hadde vi två ungeför likadana nötter o givetvis skulle dom ha samma truck =P Sluta med att dom var här 08:30 när dom börjar jobba 11:00 för att gömma undan/paxa just den trucken!

han e helt CP o hatad av alla här kul så fort han öppnar käften so tittar alla på han o blir helt tysta för att sedan vända sig om o fortsätta prata om det man gjorde innan han försökte avbryta alla.

o nej man skall inte frysa ut ngn finns det folk som säger men med denna kille är det helt omöjligt att inte göra det han sätter sig i situationen själv då han är lat som satan samt totalt iq befriad.

Finns det någon annan med puckon på jobbet?

//J

Jag känner igen det där skitmkt!(Posten)
Men du orka reta upp sig.
Skit i dom bara.

Jag känner igen det där skitmkt!(Posten)
Men du orka reta upp sig.
Skit i dom bara.

Jo efter några år på Posten blir man rätt härdad :gnissla
Hur har dom hittat alla psykfall och idioter som jobbar här eg?

Visst finns det idioter hos oss, men det gör det väl på alla arbetsplatser, skolor och i alla sällskap varför det känns lite onödigt att hetsa upp sig över det. Pröva istället att bara le mot stjärnan nästa gång du träffar på denne. Då lovar jag att det tar hus-i-helvete när han eller hon försöker få ihop pusslet till varför du gjorde så.

Psykterror är den enda godkända terrorn som min samhällslärare predikade.

Last edited:
Tycker det låter som min gamla polare som blir sur och grinig för resten av kvällen om han inte får sin favoritplats i tv-soffan(vilken råkar vara den bästa) eller inte får sitta fram i bilen. Han skall även bestämma helt och hållet vad som ska spelas i stereon och om man får veva ner rutor eller inte. Han kan vara lite snuvig eller frusen, eller blir lite besvärad över vinddraget, då får man inte ha rutan det minsta nervevad. Behöver jag säga att han även skall bestämma film och chipssort och allt annat, vid en filmkväll?

Det är ganska spektakulärt att bevittna. Han blir verkligen JÄTTEGRINIG om han inte får som han vill. Verkligen börjar tjura och säger inte ett ord till och vägrar ha roligt, och hatar allt och alla. Hur fan kan man ta småsaker på så stort allvar? :va

Tycker det låter som min gamla polare som blir sur och grinig för resten av kvällen om han inte får sin favoritplats i tv-soffan(vilken råkar vara den bästa) eller inte får sitta fram i bilen. Han skall även bestämma helt och hållet vad som ska spelas i stereon och om man får veva ner rutor eller inte. Han kan vara lite snuvig eller frusen, eller blir lite besvärad över vinddraget, då får man inte ha rutan det minsta nervevad. Behöver jag säga att han även skall bestämma film och chipssort och allt annat, vid en filmkväll?

Det är ganska spektakulärt att bevittna. Han blir verkligen JÄTTEGRINIG om han inte får som han vill. Verkligen börjar tjura och säger inte ett ord till och vägrar ha roligt, och hatar allt och alla. Hur fan kan man ta småsaker på så stort allvar? :va

Å hur faan orkar man umgås med en sån på sin fritid? :va

Jodå, visst har vi mindre "bättre" på jobbet. Men den som man hatar mest är vår avdelningschef som inte gör ett knyst. Ska leka the big motherfucking boss och utnyttjar sin position wheeeey to much!
Stod en gång med händerna i fickorna för att de var lite kalla och ville få upp temperaturen lite i dem. Då kommer han förbi mig och säger till mig att ja ginte får ha dem där, det ser slappt ut (kan jag iofs hålla med) MEN när man sedan ser HAN gå runt med händerna i fickorna så är det inga problem. Wtf!
Han går bara från A till B med en fet kaffekopp i handen, kollar och klagar på andra. Ska man försöka säga emot vänder han bara ryggen till och går iväg, inte en chans att säga att man har rätt eller vad det nu kan vara... Favoriserar personer gör han också. Tycker man inte om fotboll är man typ hatad.
Tror med all sannolikhet att över 90... nej 95% inte tycker om han.

:zpy

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...