Nötter på arbetet?

såklart att han är orolig när du springer omkring med händerna i fickorna, ledningen kan ju få upp ögonen för dig och ge dig hans plats.

Haha. nästan så. Visar man sig att man är en bra plockare (vilket jag är) så förblir man en plockare. Är man inte det så blir man omflyttad till annat roligare och sedan klättrar man uppåt. Så är det här hos oss typ :mad:

Sabotera trucken för honom :D

Hehe det har vi nästan gjort. Jag har en annan tjänst nu så jag börjar 0500 dvs 1 timme tidigare så jag logga in en annan polare på den i en veckas tid jäklar va kul det va men vicket liv det va gorma o svor o skrek om skriftliga varningar o hit o dit men han får "paxa" bäst fan han vill men om ngn annan gör det =P jaja kul som fan va det men sen kom chefen =P o sa några väl valda.
"måste ni hålla på så ni vet ju hur han blir" :arsele

Får jag hans mailadress så ska jag säga honom några väl valda ord.....
Jag kanske rent av förbjuder honom.

Jodå, visst har vi mindre "bättre" på jobbet. Men den som man hatar mest är vår avdelningschef som inte gör ett knyst. Ska leka the big motherfucking boss och utnyttjar sin position wheeeey to much!
Stod en gång med händerna i fickorna för att de var lite kalla och ville få upp temperaturen lite i dem. Då kommer han förbi mig och säger till mig att ja ginte får ha dem där, det ser slappt ut (kan jag iofs hålla med) MEN när man sedan ser HAN gå runt med händerna i fickorna så är det inga problem. Wtf!
Han går bara från A till B med en fet kaffekopp i handen, kollar och klagar på andra. Ska man försöka säga emot vänder han bara ryggen till och går iväg, inte en chans att säga att man har rätt eller vad det nu kan vara... Favoriserar personer gör han också. Tycker man inte om fotboll är man typ hatad.
Tror med all sannolikhet att över 90... nej 95% inte tycker om han.

:zpy

Hehe det har vi nästan gjort. Jag har en annan tjänst nu så jag börjar 0500 dvs 1 timme tidigare så jag logga in en annan polare på den i en veckas tid jäklar va kul det va men vicket liv det va gorma o svor o skrek om skriftliga varningar o hit o dit men han får "paxa" bäst fan han vill men om ngn annan gör det =P jaja kul som fan va det men sen kom chefen =P o sa några väl valda.

Verkar vara en bra chef som daltar med honom. :rolleyes:

Vår nöt fick i och för sig sparken för en månad sen. Men jag kan berätta lite om hans bravader.

Jag körde DFDS Varberg och hade en flong ny lastbil av årsmodell -06. Automatlåda, sköna stolen, ECC, GPS och fet stereo. Jag trivdes som tusan med den bilen och hade väntat länge på att det skulle bli min tur att få ny bil!

Efter att kört DFDS Varberg i 3600 mil så blev jag trött på det och tog istället en nattkörning vilket gjorde att vi behövde en kille som skulle ta över Varberg.

Han kom, han såg, han... ehh, krockade. Allt!

Dag 1: Han började på jobbet en vecka innan han skulle ta över min körning. Han ska köra ut lite dörrar till en privatperson. Det regnar som fan ute.
För att slippa "gå så långt" så frågar han tanten i huset om det är okej att han kör ut på gräsmattan, vilket det är.
När han kommer ut på gräsmattan säger det bara slurp och han sitter fast. Kommer varken framåt eller bakåt. Det blir bärgare...

Dag två: Utan större händelser

Dag tre: Ska backa till vår brygga här nere, backar in så hårt att läppen på bryggan blir sne som fan. - Oj då... var hans replik på det!

Resten av veckan gick okej.

Veckan därpå ska han ju ta över min runda och bil.

Dag 1: Är lugn, okej det går segt som fan men han är ju ny så...

Dag två: Kommer hem med bilen totalkvaddad, han hade lagt den i ett dike utanför varberg. Han säger att han väjt för en bil, men bilen är kvaddad på högersidan, alltså förarsidan! Hur fan :va
Om man väjer för en bil så väjer man väl till vänster, inte över till den mötande trafiken. OM man inte ligger för omkörning vill säga, vilket han absolut inte gjorde enligt honom själv!

Dag fyra: Jag kommer för att ta bilen på kvällen (kör fortfarande "min" bil på nätterna) och upptäcker en lång reva på vänstersidan av skåpet. Ringer chifen och frågar om han visste om det för jag vill ju inte ha skit för det sen. Nej, han vet inget om det för killen som kör bilen på dagen har inte nämnt något. Jag ringer honom och frågar vad som hänt.
- Jag mötte en postbil och det blev lite trångt! Jag frågade om han inte kunde stannat och väntat då, men det hade han inget svar på!

Efter detta så tröttnade jag på att dela bil med honom. Inte nog med att han totalkvaddade bilen, det såg även ut som fan innuti bilen och rökte som en gnu gjorde han med!

Han fortsatte dock sitt kvaddartåg. Bakgavelliftar, dragstänger, motorer, staket... ja, you name it! Och till skaken hör att det aldrig var hans fel, det fanns alltid omständigheter som friade honom från ansvar tyckte han!

Chifen började spekulera och undra om någon konkurent skickat honom för att förstöra för oss... Killens skadekonto hamnade iaf på 362,000:- på fyra månader!

Alltså alla kan inte vara duktiga svetsare, dykare eller målare. Alla passar heller inte som läkare eller som advokater. Denna killen borde inse att han inte är en bra lastbilschaufför och borde leta vidare efter något han är bra på!

hehe sy in en fisk eller några räkor i stolens stoppning så det luktar faan efter ett tag ;) sånna personer är ju som gjorda att jävlas med :D

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026