Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Svårt att säga. Vad har modemet för modell-beteckning?! Är det WLAN eller med kabel? Du får allt ge lite mer info.Padde skrev:Har en TOPCOM router, Hela internet stannar ofta och allt man kan göra är att bara surfa på SH och vara på msn, Alla andra sidor och program till internet lägger av, Så startar jag om routern så fungerar allt bra igen, Vad kan vara felet?
CJ900RR skrev:Svårt att säga. Vad har modemet för modell-beteckning?! Är det WLAN eller med kabel? Du får allt ge lite mer info.
CJ900RR skrev:Ett tips kan vara att uppgradera modemets firmware. Ny firmware brukar man oftast hitta på tillverkarens hemsida.
CJ900RR skrev:Men systemen som du beskriver låter som det jag hade med mitt gamla nätverkskort. Det funkade en stund tills buffern i hårdvaran var full, då sket det sig. Efter omstart så töms buffern, och då går det bra en stund men sedan så skiter det sig igen.
CJ900RR skrev:1: uppdatera din firmware
2: fortfarande problem? kolla inställningarna i routern så att dom är riktiga
3: kontakta TopCom
4: har dom inga lösningar och det fortfarande strular, skicka in det och be om att få ett nytt på garantin...
Padde skrev:Topcom Xplorer 874A, Heter den.
...
Ska försöka itta uppdateringar till Routern nu. Men så so du beskriver det var det väl inte Routerns fel att ditt internet sa upp sig?
CJ900RR skrev:ok... nä det var ju inte det. så du kan ju börja med att byta nätverkskort kanske?! dom kostar ju inte mer än 150 spänn ändå...
annars så får du ringa TopCom.
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |
|
Steve McQueens Scott Squirrel till salu
Detta Scott Flying Squirrel... |