Nåt som får en att slockna?

Massa ider och bra råd, har inatt testat 1 Lergigan Forte, detta gav jag upp efter 1,4H då jag var mer pigg än innan, drog då i mig 1 propavan och 50min senare fortfarande ingen effekt. Somna runt halv 5 på natten.

Enda jag kan märkt av är att oron la sig, om det var lergigan eller en placeboeffekt vet jag ej samt att jag sov genom natten rätt bra men vakna ändå lätt.

har bokat in tid på vårdcentralen för att få Imovane eller liknande utskrivet, ska ha tag i nåt som får en att tvärslockna och sen inte vaknar ens om katten använder ens hår som klösbräda.

Jag har alltid varit resistant mot läkemedel och brukar kräva högre doser.

tack för mig.

Jag har alltid varit resistant mot läkemedel och brukar kräva högre doser.

Både imovan och stilnoct är vanebildande för vissa. Första gången går man i backen på 7.5 resp. 10mg, sen går det någon vecka och dosen är det dubbla osv sen är det bara lägga ner tyvärr.

Både imovan och stilnoct är vanebildande för vissa. Första gången går man i backen på 7.5 resp. 10mg, sen går det någon vecka och dosen är det dubbla osv sen är det bara lägga ner tyvärr.

Stilnoct blir man även ganska ving i skallen av. Lite jobbigt för folk i ens omgivning. :näsblod

Om inte laglig Kemi är skiten, så....

......tar du en kungsfjäder, och håller den rakt upp med övre handtaget i huvudhöjd.
Sen böjer du det övre handtaget hela vägen ned mot skrevet, sen är det bara att släppa!:tummenupp

Glöm inte att ställa väckarklockan först

Sov gott!

Stilnoct blir man även ganska ving i skallen av. Lite jobbigt för folk i ens omgivning. :näsblod
Stilnoct ska man ta när när man ska man ta precis när man ska lägga sig, sitter man vid datorn och väntar i 20 min blir det som att man får en flaska sprit som slår på en gång. Men om man får hallucinationer är från person till person.
Jag känner inget efter 4timmar och skulle jag gå upp är jag pigg.
Imovane blir en mjukare insomning på och tycker den är bäst, dock får vissa en vidrig metallsmak i munnen dagen efter.

Stilnoct ska man ta när när man ska man ta precis när man ska lägga sig, sitter man vid datorn och väntar i 20 min blir det som att man får en flaska sprit som slår på en gång. Men om man får hallucinationer är från person till person.
Jag känner inget efter 4timmar och skulle jag gå upp är jag pigg.
Imovane blir en mjukare insomning på och tycker den är bäst, dock får vissa en vidrig metallsmak i munnen dagen efter.

Sambon fick Stilnoct en gång. Hon blev helt bananas i skallen fast hon gått och lagt sig. Hon fick sluta med dom. :D

Massa ider och bra råd, har inatt testat 1 Lergigan Forte, detta gav jag upp efter 1,4H då jag var mer pigg än innan, drog då i mig 1 propavan och 50min senare fortfarande ingen effekt. Somna runt halv 5 på natten.
Du är för otålig. Propavan tar i regel mycket lång tid på sej innan effekt nås.
Räkna med 2 timmar.
Det aktiva ämnet i Lergigan är mycket kemiskt likt det i Propavan och tar förmodligen också lång tid på sej.

Kan gå lite snabbare om magen är helt tom vid inmundigandet.

gå till psyk och o snacka lite , så får du nog nått du ska ha.
Som fungerar ångest dämpande då slocknar du nog.

Du får Garanterat bättre råd där än här som tex

Ta en öl
Cannabis osv . fan vissa är ju riktigt körda här inne det märks ju.

hoppas det ordnar sig.

När jag mådde knas förut så behövde jag också sömnhjälp. Fick först propavan men de fungerade inte alls för sömnen för min del. Däremot blev jag som en zombie dagen efter... inte så kul om man ska köra bil till jobbet och sedan kunna jobba en hel dag. Efter jag snackat med läkaren så skrev han ut Stilnoct och de fungerade minsann. Men som några redan nämnt här i tråden så bör man gå och lägga sig direkt eller kort efter man tagit Stilnocten. Annars finns det risk för att man gör grejer man inte skulle gjort annars... blev inte seg dagen efter av just Stilnoct. Men man ska nog passa sig för att använda dom för mycket för toleransen byggs upp snabbt och finns nog en risk att bli beroende av dom.

En annan grej som funkat bra för mig är faktiskt avslappningsmusik. Låter kanske lite fånigt men för mig har det funkat bra. Bara instrumentalt och soft som tusan. Värt att testa tycker jag och har inga bieffekter!

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti