Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Precis som föregående talare nämnde så är det bästa receptet att sysselsätta kroppen så du får sova av trötthet. Ut och spring, gå till gymmet, gräv i rabatten eller gör vad du vill. Har du hjärtesorg är det ju tråkigt men den går inte över för att du sitter hemma och gräver ner dej i det.
Testade också sömntabletter vid en tuff period i livet och man var fan nästan tröttare dagen efter än om man låtit bli dem!
Prova hit och prova dit.
Sömntabletter är receptbelagda, behöver man dom så får man dom på recept.
Fast dummast var nog "Ta en öl"
Snubben har problem och du råder honom att ta till flaskan, vad fan skulle det hjälpa?
Det finns flera här på forumet som löser sina problem med en bläcka, några av dom tre-fyra kvällar i veckan, och dessutom känner dom sig alltid manad att skriva det i olika trådar, "tjejen och jag har bråkat, så nu tar jag mig en bläcka".
Dessutom ska dom alltid "belöna" sig med en öl/grogg/singelmalt vad dom än har lyckats slutföra "Jag skottade snö, så nu sitter jag här med en öl" eller "Jag har tvättat i dag, så nu är jag värd en Wiskey"
Det är inget sunt beteende, det är ett förstadium till alkoholism.
Att föreslå någon som uppenbarligen har såna problem i sitt liv att dom inte kan sova att dricka alkohol är ju verkligen en lösning.
Nu vet jag ju inte alls vad som hänt.. och jag kanske inte alltid har vart den som skulle kunna levt upp till det, men nu vet jag att med lite tid och ansträngning går det:
Mind over matter, försök resonera så logiskt det går och bara sluta oroa dig.
Det där var bland det vettigaste jag läst idag på SH!![]()
Håller med GuW om att man ska vara väldigt försiktigt med alkohol när man är nere.
.
Jepp,funkar kalas"Ta en öl"
Att föreslå någon som uppenbarligen har så få problem i sitt liv att dom inte kan sova att dricka alkohol är ju verkligen en bra lösning.
Finns folk som sover kanon på saker jag kan käka som godis och där finns folk som kan käka läkemedel som räcker för att söva en elefant....
Lergigan är ett exempel på en snäll tablett då den ursprungligen utvecklades som antihistamin mot allergi. Ni som är lite äldre kommer kanske ihåg hur dåsig man blev av allergitabletterna på 80-talet. Därifrån finns det elakare tabletter i olika former upp till sova som ett klubbat spädbarn i 15h...
![]() |
Full fart på Bike Trollhättan-dagarna
Just nu har portarna öppnat... |
![]() |
MV Agusta inför fem års garanti
MV Agusta tar ett nytt steg... |
![]() |
MV Agusta förlänger garantin till fem år
Italienska motorcykeltillve... |
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick
Foto: Bilprovningen Nu ä... |
|