sven666
~Live fast - Die~ its ADHD and i like it
satt och surfade runt lite random och kom över en nyhet att BMW börjat satsa på scooters från 2012, i sortimentet hittade jag följande: http://www.bmw-motorrad.se/se/sv/in...0sport_2012/c600sport_overview.html¬rack=1
en "sportscooter" på 600cc (60hk på 250kg är väl iof inga superprestanda)
i min mening är det bara tonårstjejer, moppefuckon, adidaskrigare och.. ja.. det har inte varit så coolt att vara vuxen och åka scooter heltenkelt.
men den här är ju en riktig game-changer tycker jag, riktigt ball faktiskt, skulle jag lätt kunna tänka mig som pendlaralternativ!
är det bara jag som levt under en sten eller har denna typ av hoj funnits tidigare? mc-scootrar vet jag snurrar runt men inget med nån "R" stämpel direkt?
hur är dom att köra?
en "sportscooter" på 600cc (60hk på 250kg är väl iof inga superprestanda)
i min mening är det bara tonårstjejer, moppefuckon, adidaskrigare och.. ja.. det har inte varit så coolt att vara vuxen och åka scooter heltenkelt.
men den här är ju en riktig game-changer tycker jag, riktigt ball faktiskt, skulle jag lätt kunna tänka mig som pendlaralternativ!
är det bara jag som levt under en sten eller har denna typ av hoj funnits tidigare? mc-scootrar vet jag snurrar runt men inget med nån "R" stämpel direkt?
hur är dom att köra?