Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
cRoC skrev:Flickvännen är borta i England och kommer hem om några veckor, tänkte göra nåt riktigt fint med/för henne när hon kommer hem, några idéer?! Står verkligen still i huvet på mig. Får inte kosta så våldsamt mycket, några hundralappar..
flugan skrev:Vad har du nu gjort för dumheter när hon varit borta?
cRoC skrev:Tror du jag försöker kompensera för något?
Äsch, han ska ju massera henne själv, laga en god middag, sjunga en låt som man skrivit själv akompanjerat med gitarrspel givetvis...Lilla_damen skrev:Boka en halvtimmes massage eller så, brukar kosta runt 300-400kr

cRoC skrev:Nej självklart ha jag inte gjort något mot henne, saknar henne som f*n bara att jag vill göra nåt kul för henne! Picknick kan ju bara trevligt, fast man kan ju inte lita på sveriges skitväder :/
Hållundan: Funderar på att skriva en liten låt till henne (spelar gitarr och sjunger), men jag brukar inte sjunga för folk, är lite rädd för detFår se om jag övervinner min rädsla..
Tack för tips! Ska funta lite på vad man kan blanda picknick med![]()

cRoC skrev:Flickvännen är borta i England och kommer hem om några veckor, tänkte göra nåt riktigt fint med/för henne när hon kommer hem, några idéer?! Står verkligen still i huvet på mig. Får inte kosta så våldsamt mycket, några hundralappar..
... smälter hon inte efter det vet jag inte vad!!!...cRoC skrev:Nixpix jag har somsagt inte gjort något vulgärt.. Inte hon heller
Mjo det får bli någon stillsam picknick och något mer..
Villee skrev:Ok, du har inte gjort något, men det kanske hon har, så fixa inget förstort så du inte går och hänger dig dagen efter när hon kommer till flygplatsen med ny kille![]()
Nä skämta bara, men det där med ridning och annan fysisk aktivitet skulle jag tacka nej till om jag precis vart bortrest och suttit på flygplan i 3h.
Middag med mera kan va kul.
flugan skrev:Vad menar du med "inte gjort ngt vulgärt"? Har du bara gjort lite fel? Lite skuldkänslor nu då eller?

cRoC skrev:Jag har inte gjort ett skit, svårt att förstå?
|
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!
Foto: Karin Tornblom Pre... |
|
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|