Nån som vill ha en ny bil!?

MIN BIIIIL!!!!!!!!!!!! Fan också nu får jag ju vänta ännu längre... :( :6surkart

Man ser direkt att det är dålig kvalitet på Volvo. Rost och lackskador på en ny bil???

supernaut skrev:
Man ser direkt att det är dålig kvalitet på Volvo. Rost och lackskador på en ny bil???

Hey va fan säger du det är ju bara en liten repa, syns ju knappt!!! :crash :D

VA Fan!? har dom styckat upp fartyget med en fet laser eller? :confused: jamenar tom bilen va kapad....

The_Wanderer skrev:
VA Fan!? har dom styckat upp fartyget med en fet laser eller? :confused: jamenar tom bilen va kapad....
De har nog använt en såg iofs. Lite svårt att bärga ett stort fraktfartyg i en bit kanske. Det låg ju skapligt mycket ivägen mitt i Engelska kanalen. Vid lågvatten så stack det upp över vattenytan! Så de var väl tvugna att få bort det hyfsat fort.

Last edited:
Dom måste ha kapat med en sån där som jag såg på Discovery,en enorm vajer med diamanttänder på..Dom kapade iallafall ubåten Kursk på det viset :tummenupp

AAARRGH! Det gör ju ont att bara kolla på bilderna :gråta
Vilken förstörelse... *suck*

Exup skrev:
Dom måste ha kapat med en sån där som jag såg på Discovery,en enorm vajer med diamanttänder på..Dom kapade iallafall ubåten Kursk på det viset :tummenupp

Det är samma företag som bärgade Kursk som bärgar den här båten så det är nog mycket möjligt!

Sen var det ju bara Volvo och BMW ombord så det var ju inte så stor skada skedd :crash

Ser nästa ut som omdet skulle vara transport av nya bilar.
Skyddsplasten sitter ju kvar på dem.
Nästan bara Volvo ju!!

Blade skrev:
Nästan bara Volvo ju!!

Det ÄR ett helt j***a herke med volvo bilar som gick till botten
...bl,a XC90 till USA (tror jag det va) så om du beställer en ny
XC90 idag,så får du den 2005...!!!!! :skrämd

Blade skrev:
Nästan bara Volvo ju!!
Ja, det var nya bilar. Mest lyxutrustade modeller från Volvo, SAAB och BMW (om jag minns rätt). De skulle till USA men nådde inte ens Atlanten. Konstigt att det inte skrevs mer om det än vad det gjorde. Fatta vilka värden som gick åt h-e där! Jag försökte söka efter artikeln på Aftonbladets sida men hittade den inte...

Man kapar med vajer på samma sätt som när man sågar granit.
Ang bilarna så var det premiär sändningen av XC90 till USA 2300st som sjönk tillsammans med båten

Nyheter
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

Back