Nån som vill besiktiga min hoj?

Tompalino

Inte längre kraschkung ;)
Gick med
25 Oct 2003
Hoj
Ingen längre...
Tjenare.

På onsdag ska min hoj besiktigas. Men då är jag i Karlskrona. :gnissla
Är det någon som har möjlighet att köra min Thunderace till besiktningen då?

Snäääälla.... :Bugar :gnissla

Backdraft skrev:
Vilken tid på dagen ska du besiktiga den? Kan kanske bistå med hjälp.

13:50 eller 13:40, kommer inte ihåg vilket. Det är i Vänersborg också kan vara värt att nämna. Daniel har erbjudit sig men grejen är att han ska besiktiga bilen klockan 10:00 samma dag och om det drar ut på tiden så blir det svårt för honom o hinna. :( Om du kunde stå som backup så skulle det vara skitbra. Annars blir det inget körande för mig i helgen.... :gråta

Tompalino skrev:
13:50 eller 13:40, kommer inte ihåg vilket. Det är i Vänersborg också kan vara värt att nämna. Daniel har erbjudit sig men grejen är att han ska besiktiga bilen klockan 10:00 samma dag och om det drar ut på tiden så blir det svårt för honom o hinna. :( Om du kunde stå som backup så skulle det vara skitbra. Annars blir det inget körande för mig i helgen.... :gråta

Då ska jag nog kunna stå som backup. Har handledning i skolan kl.10, men det borde inte ta alltför lång tid.

Backdraft skrev:
Då ska jag nog kunna stå som backup. Har handledning i skolan kl.10, men det borde inte ta alltför lång tid.

Klockrent! :tummenupp

Hör av mig imorgon (tisdag) så får vi se lite närmare.

Du kan ju inte sitta å kolla på den här helgen med, så hör av dig om det blir problem med några av dom andra...E ledig den här veckan.

Anders 0702080102

Tompalino skrev:

Det är inte hjärnkirurgi toyotan ska in på, besiktning tar MAX 40min.
Och till VBG ska väl även han klara av att ta sig på 3 timmar...

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT