Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
SSB skrev:Kliv ner från fönstret Markus, så illa kan det väl ändå inte vara?

Markus skrev:Oj, det var länge sen man hade ett par hederliga VSW pjuck.
Men du, i skotråden tycker jag det bara borde vara autentiska bilder. Idag har jag ett par ganska dåligt putsade Lloyd med en extra Scholl sula i för komfortens skull. De är egentligen lite varma, men de är sköna ändå. Jag använder dem aldrig på fritiden, jag har crossover skor dock om jag kan använda både privat och på jobbet.
Kakan skrev:Jag kan meddela dej att dessa skor du söker har utgåt ur Pumas sortiment I DAG![]()
Jag var in på Puma i gallerian i dag och fik detta meddelande...just ferraris (stavas?) Puma med högre skaft.
Tack för hjälpen!Kakan skrev:Jag kan meddela dej att dessa skor du söker har utgåt ur Pumas sortiment I DAG![]()
Jag var in på Puma i gallerian i dag och fik detta meddelande...just ferraris (stavas?) Puma med högre sakft.
Sorry men du kanske kan få dom från TYskland sa hon i butiken
annars kan du maila dom på denna adress och sänd med bilden så får du säkert reda på pris och om dom finns.... stockholm.se@puma.com
PUMA Concept Store
Hamng. 37, 111 53 STOCKHOLM 08-411 42 90
Fax 08-411 42 91
E-post stockholm.se@puma.com
Flagga skrev:

draccatryck skrev:Tack för hjälpen!Har mailat henne nu och ska se nu vad hon svarar. Ha de bra!
![]()
MVH Benny
korvgubbe skrev:Lyckligtsvis har VSW fått en renässans!Fördelen med att jobba som datanörd är att jag 9 dagar av 10 slipper bry mig om att klä mig representativt så mina VSW används dagligen!
...Autentiska bilder?.. Mobbekameror ger inte autentiska bilder.. hehe

coolrob skrev:hallo har själv vision dojor som ja köpte i spanien men vart i sthlm köper man de ?
mina börjar bli lite halvdåliga![]()
korvgubbe skrev:..Nostalgi..
Markus skrev:Vad hette Gullwingarna i plast? ... och mer nostalgi....
Farsan snickrade ijhop en miniskejtramp som fyllde hela "gillestugan" och funkade finfint bara man såg till att ducka för taket när man skulle droppa in. Sommaren efter tvingade vi honom att bygga en ramp i skogen på baksidan.. Kakan skrev:Nä grabbar lärer använda rediga skor i ställe som Dr.Martins och Getta Grip
Det är skor de...lalla runt i teniskor kan de vara bra de
![]()
![]()

korvgubbe skrev:Minns exakt hur de såg ut men inte vad de hette.. Och de var väl f.ö. bara ett lager plast och inte hela trucket som var gjort i plast?! ...För minns jag inte fel skulle man ha en schysst patina/slitage på trucket som visade att man minsan grindade mycket.
korvgubbe skrev:Jag var rätt kass jag med. Trots att jag under en period hade en egen ramp inne i huset!Farsan snickrade ijhop en miniskejtramp som fyllde hela "gillestugan" och funkade finfint bara man såg till att ducka för taket när man skulle droppa in. Sommaren efter tvingade vi honom att bygga en ramp i skogen på baksidan..
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich
Tysk precision möter äkta G... |
|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |
|
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!