Nån som vet var man kan köpa dessa Ferrari skorna?

Markus skrev:
Oj, det var länge sen man hade ett par hederliga VSW pjuck. :)
Men du, i skotråden tycker jag det bara borde vara autentiska bilder. Idag har jag ett par ganska dåligt putsade Lloyd med en extra Scholl sula i för komfortens skull. De är egentligen lite varma, men de är sköna ändå. Jag använder dem aldrig på fritiden, jag har crossover skor dock om jag kan använda både privat och på jobbet.

Lyckligtsvis har VSW fått en renässans! :tummenupp Fördelen med att jobba som datanörd är att jag 9 dagar av 10 slipper bry mig om att klä mig representativt så mina VSW används dagligen!

...Autentiska bilder?.. Mobbekameror ger inte autentiska bilder.. hehe

Bifogat

• 57U85640.jpg
    57U85640.jpg
    28.2 KB · Visningar: 149
Jag kan meddela dej att dessa skor du söker har utgåt ur Pumas sortiment I DAG :död
Jag var in på Puma i gallerian i dag och fik detta meddelande...just ferraris (stavas?) Puma med högre sakft.

Sorry men du kanske kan få dom från TYskland sa hon i butiken :rolleyes:

annars kan du maila dom på denna adress och sänd med bilden så får du säkert reda på pris och om dom finns.... stockholm.se@puma.com

PUMA Concept Store
Hamng. 37, 111 53 STOCKHOLM 08-411 42 90
Fax 08-411 42 91
E-post stockholm.se@puma.com

Last edited:
Genom att upplåta sitt varumärke till produkter som tillverkas av Samsung, Acer, Puma, Tods med fler kan man snart fråga sig om inte Ferrari tjänar mer på det än sina bilar.

Kakan skrev:
Jag kan meddela dej att dessa skor du söker har utgåt ur Pumas sortiment I DAG :död
Jag var in på Puma i gallerian i dag och fik detta meddelande...just ferraris (stavas?) Puma med högre sakft.

Sorry men du kanske kan få dom från TYskland sa hon i butiken :rolleyes:

annars kan du maila dom på denna adress och sänd med bilden så får du säkert reda på pris och om dom finns.... stockholm.se@puma.com

PUMA Concept Store
Hamng. 37, 111 53 STOCKHOLM 08-411 42 90
Fax 08-411 42 91
E-post stockholm.se@puma.com
Tack för hjälpen! :) Har mailat henne nu och ska se nu vad hon svarar. Ha de bra! :tummenupp
MVH Benny

draccatryck skrev:
Tack för hjälpen! :) Har mailat henne nu och ska se nu vad hon svarar. Ha de bra! :tummenupp
MVH Benny

det var så lite så....jag var ju å åt i gallerian ändå så då kunna jag titta in dit :tummenupp Hoppas du får positift svar då :)

Såg sådana på Sportmaster på ströget i Köpenhamn för ett tag sedan!!! :)

Fanns jackor med mera också...

korvgubbe skrev:
Lyckligtsvis har VSW fått en renässans! :tummenupp Fördelen med att jobba som datanörd är att jag 9 dagar av 10 slipper bry mig om att klä mig representativt så mina VSW används dagligen!

...Autentiska bilder?.. Mobbekameror ger inte autentiska bilder.. hehe

hallo har själv vision dojor som ja köpte i spanien men vart i sthlm köper man de ?

mina börjar bli lite halvdåliga :näsblod

Finns det någon modig människa så kan denne få köpa mina knappt använda Adidas Superstar (se den bifogade bilden) för endast 500kr. Jag har bara använt dem får att gå fram och tillbaka till postlådan varannan söndag.

Självklart så är det ett par. Ytterligare bilder kan läggas upp vid intresse.

Mästerprutare, "kompisar", brevvänner, TV4 text-tv, däckssparkare och testpiloter göre sig icke besvär. :mad:

Bifogat

• adidas1.jpg
    adidas1.jpg
    78.9 KB · Visningar: 131
coolrob skrev:
hallo har själv vision dojor som ja köpte i spanien men vart i sthlm köper man de ?

mina börjar bli lite halvdåliga :näsblod

....oki.. det här är en aning pinsamt... för oss som smugit i gränderna i våra tonår för att hitta till StreetStyle/Systemett o.s.v. måste jag erkänna att de sålt ut. VSW finns nämnligen på..... Stadium!

Fast även om det är en aning själlöst så sken jag som en sol när jag såg att de sålde "kopior" på sina egna första skejtskor... Du vet de som såg ut som converse basketsko fast med en liten förstärkning på sidan av foten för att palla med ett par ollies...

Edit1: Oj, såg att du var född -88. När jag började hänga i skejtaffärerna den gången pottränades nog du. VSW är iaf ett gammalt ärofyllt skejtmärke i mina ögon! =) Tacka vet jag dagarna med VSW på fossingarna ståendes på en Alva eller powell peralta, gullwing truckar och Kryptonicshjul brände ner för gångvägar till tanternas stora förskräckelse...

Edit2: Oj vad gammal jag lät... hehe

Någon f.ö. som sett filmen "Lords Of Dogtown"? ..handlar väl iofs om skatevågen innan den jag hakade på..

Last edited:
korvgubbe skrev:

Vad hette Gullwingarna i plast? Fy fabian vad man ållade.
Något på "M" tror jag de hetta, Mxxx 4 nånting. Fett.
Kryptonicshjul hade jag aldrig, tror det var Powell hjul mestadels, hårdheten skulle vara 96. Det var mycket viktigt. ;)
Genomskinlig grip-tape, jajamensan. Skateboarding is not a crime dekal på undersidan? You bet. Rutten på att åka? Ganska.
Jag hade, kan finnas kvar, en Freestylebräda (Rodney Mullen) som extraskejt. Det var så klart väldigt nödvändigt att ha, speciellt eftersom man kunde "...göra helt andra saker med den mamma, snälla" :hihi

Ojoj, nu blev det mycket nostalgia. Snart startar jag Garbage Pail Kids tråden.

Markus skrev:
Vad hette Gullwingarna i plast? ... och mer nostalgi....

Minns exakt hur de såg ut men inte vad de hette.. Och de var väl f.ö. bara ett lager plast och inte hela trucket som var gjort i plast?! ...För minns jag inte fel skulle man ha en schysst patina/slitage på trucket som visade att man minsan grindade mycket.

Jag var rätt kass jag med. Trots att jag under en period hade en egen ramp inne i huset! :rofl Farsan snickrade ijhop en miniskejtramp som fyllde hela "gillestugan" och funkade finfint bara man såg till att ducka för taket när man skulle droppa in. Sommaren efter tvingade vi honom att bygga en ramp i skogen på baksidan..

Min sista bräda hade "everslick" som då var hur grymt som helst. Och som grafik var det ett flygfote på en av "UFO-åkrarna" med sådana UFO-ringar ..

Nä grabbar lärer använda rediga skor i ställe som Dr.Martins och Getta Grip
:banana Det är skor de...lalla runt i teniskor kan de vara bra de :rolleyes: :tungan

Kakan skrev:
Nä grabbar lärer använda rediga skor i ställe som Dr.Martins och Getta Grip
:banana Det är skor de...lalla runt i teniskor kan de vara bra de :rolleyes: :tungan

:rofl

Ja, för stållhättabeskodda skinnkängor som inte andas är ju verkligt praktiska fotbeklädnader...

Kan du rekomendera någon snygg jacka till det? Bomber? :hihi

Edit: En hemlis.... Jag har faktiskt ägt ett par Getta Grip:s ... Det var inne med sånna i hålan där jag bodde under något år på högstadiet...

korvgubbe skrev:
Minns exakt hur de såg ut men inte vad de hette.. Och de var väl f.ö. bara ett lager plast och inte hela trucket som var gjort i plast?! ...För minns jag inte fel skulle man ha en schysst patina/slitage på trucket som visade att man minsan grindade mycket.

Njae, det var mer än ett lager. Det var ju själva axeln som man satte hjulen på som var i metall, resten var superball kolfiberplast typ. Naturligtvis var målet med alal tracks att man skulle grinda av dem, (stor chans). :rofl
Apropå sådana grejer, det kändes 'B' på nåt sätt när man kommer över SKF kullager kommer jag ihåg, det skulle vara ballt märke - att SKF är världens äldsta och bästa kullagertillverkare spelade ingen roll liksom. Men förmodligen var det SKF man rullade runt med ändå.
'
korvgubbe skrev:
Jag var rätt kass jag med. Trots att jag under en period hade en egen ramp inne i huset! :rofl Farsan snickrade ijhop en miniskejtramp som fyllde hela "gillestugan" och funkade finfint bara man såg till att ducka för taket när man skulle droppa in. Sommaren efter tvingade vi honom att bygga en ramp i skogen på baksidan..

Inom- och utomhusramp hemma? Fy fan, det var det värsta jag hört. Snacka om hygglig farsa! :tummenupp

Det här kan förresten vara den coolaste skateloggan, eller är det kanske Gullwing Army?

Bifogat

• 5_G.jpg
    5_G.jpg
    30.4 KB · Visningar: 91
*/ ?>
Nyheter
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Back