Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
korvgubbe skrev:![]()
Ja, för stållhättabeskodda skinnkängor som inte andas är ju verkligt praktiska fotbeklädnader...
Kan du rekomendera någon snygg jacka till det? Bomber?
Edit: En hemlis.... Jag har faktiskt ägt ett par Getta Grip:s ... Det var inne med sånna i hålan där jag bodde under något år på högstadiet...
jag har aldrig haft nån sån jacka
korvgubbe skrev:....oki.. det här är en aning pinsamt... för oss som smugit i gränderna i våra tonår för att hitta till StreetStyle/Systemett o.s.v. måste jag erkänna att de sålt ut. VSW finns nämnligen på..... Stadium!
Fast även om det är en aning själlöst så sken jag som en sol när jag såg att de sålde "kopior" på sina egna första skejtskor... Du vet de som såg ut som converse basketsko fast med en liten förstärkning på sidan av foten för att palla med ett par ollies...
Edit1: Oj, såg att du var född -88. När jag började hänga i skejtaffärerna den gången pottränades nog du. VSW är iaf ett gammalt ärofyllt skejtmärke i mina ögon! =) Tacka vet jag dagarna med VSW på fossingarna ståendes på en Alva eller powell peralta, gullwing truckar och Kryptonicshjul brände ner för gångvägar till tanternas stora förskräckelse...
Edit2: Oj vad gammal jag lät... hehe
Någon f.ö. som sett filmen "Lords Of Dogtown"? ..handlar väl iofs om skatevågen innan den jag hakade på..

draccatryck skrev:Hejsan!
Undrar om det är nån som vet var man kan köpa dessa ferrari skorna:
http://www.saitama-j.or.jp/~iwazaki/hotosonota/nikeigai/puma/ferrari3.jpg
Har letat överallt men hittar bara kinesiska sidor som säljer domOm det är nån som vet så är det guld värt! Ha de bra!
MVH Benny

draccatryck skrev:Hejsan!
Undrar om det är nån som vet var man kan köpa dessa ferrari skorna:
http://www.saitama-j.or.jp/~iwazaki/hotosonota/nikeigai/puma/ferrari3.jpg
Har letat överallt men hittar bara kinesiska sidor som säljer domOm det är nån som vet så är det guld värt! Ha de bra!
MVH Benny

|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich
Tysk precision möter äkta G... |
|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |
|
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!