Mingves
Guest
Hehe, underbart att ni tar det på allvar mavve, mb och noice... 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mingves skrev:Hehe, underbart att ni tar det på allvar mavve, mb och noice...![]()
gojje skrev:SATS är inget byggargym. Om du är ute efter att få muskler ska du träna på nåt litet gym eller på Nergy Mölndal, de har stor byggaravdelning.
På SATS tränar de som gillar att studsa runt på aerobic o käka piller å gå runt å spänna... typ...(hjäälp, slå mej inte...
)
fast vad vet jag... jag vill ju bara att alla fina killar ska vara där jag e... hehe...
Var är det någonstans då? 
gojje skrev:mmm allt kan disskuteras.. men detta var en jämförelse mellan SATS o Nergy Mölndal. Å då måste jag bara säga att mölndal e jääää***gt bra
but that's my opinion![]()
see u there!! tsssss...![]()

Mingves skrev:Asså när jag skrev detta var det först tänkt som en seriös fråga men det ballade lite ur på vägen![]()

Mingves, sporthojs krönikör...chrilla skrev:Finns det nåt att spänna då, mingves?![]()
Annars är Nergy ett schysst ställe att skaffa det...
För övrigt tycker jag att du SKA fortsätta skriva vad du ska göra och inte göra!![]()
tycker du att det är bra? Jag vill kunna träna men det får inte vara för mycket folk, gillar inte att man får rusa till en maskin när den är ledig för att man skall få den...McB skrev:Jag tränar på sats.![]()
Mingves skrev:tycker du att det är bra? Jag vill kunna träna men det får inte vara för mycket folk, gillar inte att man får rusa till en maskin när den är ledig för att man skall få den...
Långa farbron skrev:Vart var du i kväll då......vi var ju där jag och min SH brodern![]()

|
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!
Foto: Karin Tornblom Pre... |
|
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|