Mingves
Guest
Är det en bra gymklubb eller finns det bättre?
//M
//M
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
?Rosenlund eller ChattanMingves skrev:Grejen är att jag känner att jag måste få utlopp för lite "Spänn o visa mina muskler". Var gör man detta bäst för?

Mingves skrev:Är det en bra gymklubb eller finns det bättre?
//M
(hjäälp, slå mej inte...
)
fast vad vet jag... jag vill ju bara att alla fina killar ska vara där jag e... hehe...Klockrena ställenHeinrich skrev:Rosenlund eller Chattan![]()
gojje skrev:SATS är inget byggargym. Om du är ute efter att få muskler ska du träna på nåt litet gym eller på Nergy Mölndal, de har stor byggaravdelning.
På SATS tränar de som gillar att studsa runt på aerobic o käka piller å gå runt å spänna... typ...(hjäälp, slå mej inte...
)
fast vad vet jag... jag vill ju bara att alla fina killar ska vara där jag e... hehe...
Mang0 skrev:Ja, om du lyfter en vikt på ett SATS-gym så ger det inte samma effekt som när du gör exakt samma sak på nån liten atletklubb.

Mang0 skrev:Ja, om du lyfter en vikt på ett SATS-gym så ger det inte samma effekt som när du gör exakt samma sak på nån liten atletklubb.

gojje skrev:SATS är inget byggargym. Om du är ute efter att få muskler ska du träna på nåt litet gym eller på Nergy Mölndal, de har stor byggaravdelning.
På SATS tränar de som gillar att studsa runt på aerobic o käka piller å gå runt å spänna... typ...(hjäälp, slå mej inte...
)
fast vad vet jag... jag vill ju bara att alla fina killar ska vara där jag e... hehe...

Men vilket gym skall man gå på om man vill bara kolla påLånga farbron skrev:Menar du Nergy på möndalsvägen så kan vi ju disskutera storleken på byggavdelningen,men allt är relativt.
Vi är ju redan där.....![]()
och stå o spänna järnet, jo jag vet jag är ärlig.... 
Mingves skrev:Men vilket gym skall man gå på om man vill bara kolla påoch stå o spänna järnet, jo jag vet jag är ärlig....
![]()

Jaaaa, om jag får stryk så måste hon väl oxå trösta mig? Måste hon inte det? Det är bara att sticka fram hakan lite extra....Långa farbron skrev:Fråga inte mig ,jag går dit för att jag skall träna,går mer på pris och utrustning när jag väljer gym,tjejer finns ändå överallt så varför springa och jaga dom när man skall träna.
Men en kvaliciferad gissning är S.A.T.S.(dom har ju lyckats med att hypa sig lite ) ,men vad vet jag.
Sen skulle jag tro att det är mer tjejer på ex ett box,arobic,step pass än i själva gymet.
Spinnig kanske? finns flera ledare som kör pass där man skall köra ihop med sin cyckelgranne osv osv.
Box borde funka ännu bättre (sparringpartner),om man vill riskera att få styrk av en tjej
![]()
Mingves skrev:Jaaaa, om jag får stryk så måste hon väl oxå trösta mig? Måste hon inte det? Det är bara att sticka fram hakan lite extra....

Men då får man säga att de sabbat ens utseende och att det är deras förbannade plikt att gå på date med mig tills näsan läkt....gäller bara att satsar på en snygging, trist om man får en smäll av nån man inte vill dateaLånga farbron skrev:Mycket lömskt och illistigt ...man är ju snygg med en svullen näsa och fläskläpp.![]()
Men passa dig en del av tjejerna slår förbannat hårt![]()
Klockrent! Tyvärr verkar många tro att det är just så... Långa farbron skrev:Menar du Nergy på möndalsvägen så kan vi ju disskutera storleken på byggavdelningen,men allt är relativt.
Vi är ju redan där.....![]()

|
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!
Foto: Karin Tornblom Pre... |
|
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|