Nån som testat denna? (minicam)

Jag köpte via ebay, 300 med frakt, samma kamera går på 1600 i sverige, Iceman tar 2600 för samma.
Sök på bulletcam.

Hur blir bild m,m? om man tex sätter camen på tabken filmandes igenom kåpglaset, hur blir det?
Räcker verkligen batteriet 16-20 timmar på ett 9V batteri?

Hyffsad kvalite för 300 spänn:tummenupp MEN man måste ju då ha en vanlig cam, som du skrev i din tråd:näsblod
Varför jag funderar på denna är för att "slippa" köpa en ny riktig cam som man endå kommer vurpa sönder förr eller senare:rolleyes:

ED: eller jag som är helt bakom flötet? man måste ha en vanlig cam till samtliga ovanstående s.k minicams?!:confused:

Last edited:
2740641 Hur blir bild m,m? om man tex sätter camen på tabken filmandes igenom kåpglaset, hur blir det?
Räcker verkligen batteriet 16-20 timmar på ett 9V batteri?

Hyffsad kvalite för 300 spänn:tummenupp MEN man måste ju då ha en vanlig cam, som du skrev i din tråd:näsblod
Varför jag funderar på denna är för att "slippa" köpa en ny riktig cam som man endå kommer vurpa sönder förr eller senare:rolleyes:

ED: eller jag som är helt bakom flötet? man måste ha en vanlig cam till samtliga ovanstående s.k minicams?!:confused:
Ja... du måste ha en vanlig kamera med analog-in för att använda båda dessa. Fördelen med den dyra är att den pallar o va utomhus när som.

Precis som HanneZ säger så behöver du en vanlig kamera iallefall, Och den kameran hos teknikmagasinet räcker till. helt i metal så den lär ju hålla om du råkar tappa den eller nått! :D

Precis som HanneZ säger så behöver du en vanlig kamera iallefall, Och den kameran hos teknikmagasinet räcker till. helt i metal så den lär ju hålla om du råkar tappa den eller nått! :D

Okej då missuppfattade jag det som stod på DelAmos hemsida:gnissla
Det är inte den billiga kameradelen jag är rädd för att tappa eller vurpa sönder, det är den riktiga camen för 4K+:rolleyes:
Aja då blire mao att handla riktig cam trots allt då men sådan ingång.

ja har kameran från sportscam... och den funkar fint! ska bli as nice att filma i sommar, har testa lite nu på vintern...å de blir fin bild fast de e natt. !

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT