Nån som testat denna? (minicam)

Jag köpte via ebay, 300 med frakt, samma kamera går på 1600 i sverige, Iceman tar 2600 för samma.
Sök på bulletcam.

Hur blir bild m,m? om man tex sätter camen på tabken filmandes igenom kåpglaset, hur blir det?
Räcker verkligen batteriet 16-20 timmar på ett 9V batteri?

Hyffsad kvalite för 300 spänn:tummenupp MEN man måste ju då ha en vanlig cam, som du skrev i din tråd:näsblod
Varför jag funderar på denna är för att "slippa" köpa en ny riktig cam som man endå kommer vurpa sönder förr eller senare:rolleyes:

ED: eller jag som är helt bakom flötet? man måste ha en vanlig cam till samtliga ovanstående s.k minicams?!:confused:

Last edited:
2740641 Hur blir bild m,m? om man tex sätter camen på tabken filmandes igenom kåpglaset, hur blir det?
Räcker verkligen batteriet 16-20 timmar på ett 9V batteri?

Hyffsad kvalite för 300 spänn:tummenupp MEN man måste ju då ha en vanlig cam, som du skrev i din tråd:näsblod
Varför jag funderar på denna är för att "slippa" köpa en ny riktig cam som man endå kommer vurpa sönder förr eller senare:rolleyes:

ED: eller jag som är helt bakom flötet? man måste ha en vanlig cam till samtliga ovanstående s.k minicams?!:confused:
Ja... du måste ha en vanlig kamera med analog-in för att använda båda dessa. Fördelen med den dyra är att den pallar o va utomhus när som.

Precis som HanneZ säger så behöver du en vanlig kamera iallefall, Och den kameran hos teknikmagasinet räcker till. helt i metal så den lär ju hålla om du råkar tappa den eller nått! :D

Precis som HanneZ säger så behöver du en vanlig kamera iallefall, Och den kameran hos teknikmagasinet räcker till. helt i metal så den lär ju hålla om du råkar tappa den eller nått! :D

Okej då missuppfattade jag det som stod på DelAmos hemsida:gnissla
Det är inte den billiga kameradelen jag är rädd för att tappa eller vurpa sönder, det är den riktiga camen för 4K+:rolleyes:
Aja då blire mao att handla riktig cam trots allt då men sådan ingång.

ja har kameran från sportscam... och den funkar fint! ska bli as nice att filma i sommar, har testa lite nu på vintern...å de blir fin bild fast de e natt. !

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back