Lou siffer
officiellt lammkött
Nu på fredag? Vore kul att veta, ska ditt och ser fram mot det grymt mkt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
prulle skrev:2614530Nu på fredag? Vore kul att veta, ska ditt och ser fram mot det grymt mkt!
prulle skrev:2614530Nu på fredag? Vore kul att veta, ska ditt och ser fram mot det grymt mkt!
hoho vilken kannon helg! Grattis på födelsedagen!T.Jonasson skrev:2614547Ska dit på lördag, ser fram emot det som fan jag med!![]()
Riktigt fin helg nu, Fyller 25 idag, kalas imorn, maiden på lördag och hämtar hem hojen på söndag som jag lagt handpennig på![]()

prulle skrev:2614576hoho vilken kannon helg! Grattis på födelsedagen!
![]()
Precis min tanke med, tyvär ärks ju det på nya albumet också.Bike Mike skrev:2614589Tar måndagen i Götet. Dom börjar bli gammla nu... Nicko är väl 59... hmm Rock ön. Blir nog inte så många fler tillfällen så man får passa på.
Samma här! Hade tänkt va där 1 timme innan å tränga mig framåt undra om man hinner på det eller om man ska va tidigare.DJM skrev:2615002Imorgon blir det ös!
Har ståbiljett och det kommer ju inte bli liten kö! hehe men de ger sig..
nu är de bara maiden i högtalarna!
prulle skrev:2615186Samma här! Hade tänkt va där 1 timme innan å tränga mig framåt undra om man hinner på det eller om man ska va tidigare.
prulle skrev:2614619Precis min tanke med, tyvär ärks ju det på nya albumet också.![]()
prulle skrev:2614619Precis min tanke med, tyvär ärks ju det på nya albumet också.![]()

Lyssna på Somewhere in time och Seventh son of a seventh son istället, det är då det är maiden på riktigt.kleinealf skrev:2615241jag ska dit så klart.![]()
märks? nej, aldrig, domm är fortfarande lika bra, m inte bättre (tycker att "brave new world" är den bästa plattan domm har gjort)
![]()

Solid snake skrev:2615246Lyssna på Somewhere in time och Seventh son of a seventh son istället, det är då det är maiden på riktigt.
Skrev jag det eller?kleinealf skrev:2615300tror du inte jag har lyssnat på maidens alla skivor?
Bike Mike skrev:2614589Tar måndagen i Götet. Dom börjar bli gammla nu... Nicko är väl 59... hmm Rock ön. Blir nog inte så många fler tillfällen så man får passa på.
Missuppfatta mig inte den är GRYM! men dom börjar helt klart lugna ner sig.Dominator-Rocks skrev:2615231Jahopp... Jag som tyckte det lät bra!
Vad är det som inte är till belåtenhet me´den senaste plattan?![]()
![]()
Håller helt klart med om att det är mer maidens stil.blizzer skrev:2615281japp.. på lördag blir det .. har bara sett dom utomhus på stadion 2 gånger så får se hur mycket bättre showen blir inne i globen i mökret.. å så blir det bira innan å ett par efter![]()
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |