Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
De spar ju så klart krutet till avslutningskonserten!!Säger du bara för du inte fick biljeter innan dom satte in extra konserterKongo skrev:2615765Lördag 25:e blir det åka av!!!De spar ju så klart krutet till avslutningskonserten!!
hprulle skrev:2615865Säger du bara för du inte fick biljeter innan dom satte in extra konserterh

Då ska han va jävligt tacksam!Savage skrev:2615868Hade det inte varit för den kewla lillebrollan hade han fortfarande varit utan!![]()

Kan du hoppa upp och fethaja!prulle skrev:2615881Då ska han va jävligt tacksam!![]()

Solid snake skrev:2615306Skrev jag det eller?![]()
men det måste gå att komma ner på ståplats på något sätt. Har aldrig suttit förut och tänker inte göra det nu hellerprulle skrev:2615762Okej lite warm up här, den ultimata playlisten innehåller vilka låtar?
number of the beast
Run to the hills
Fear of the dark
Cought somewere in time
The troper
Prowler
The clans man
Flight of icaruss
inte du iallafall..prulle skrev:2614530Nu på fredag? Vore kul att veta, ska ditt och ser fram mot det grymt mkt!

men de e ju bara en vecka att vänta..HÅLL KÄFTEN ANNARS VÅLDATARR JAG DIN CH I RÖVEN SÅ DEN BLIR 3 TAKT.HannesH skrev:2616828inte du iallafall..
fan va illa att ha biljetter till "fel" dag..men de e ju bara en vecka att vänta..
![]()
prulle skrev:2617144HÅLL KÄFTEN ANNARS VÅLDATARR JAG DIN CH I RÖVEN SÅ DEN BLIR 3 TAKT.
![]()

Vafan dom kan ju inte ha konser utan dom grymma låtarna! Nej dom nya är för lugna på nått sätt..Kongo skrev:26189795 futtiga klassiker och inte ens "Number of the Beast" Eller "Run To the Hills"...
Låter som en säljturné för sista skivan som suger...
ÄR ett Maidenfan, men nya skivan ÄR inte bra och Brucan sjunger inte lika bra längre heller.. TYVÄRR!
Hoppas VERKLIGEN på mer klassiker 25:e när jag ska gå, annars får jag väl rocka till Trivium iaf!
Har på tok för ont i huvudet för det..HannesH skrev:2618024
såja lilla P-rulle..
du va ju som sagt där bara 11573 minuter för tidigt, alltså har du en väldans massa tid att plåga polisgrannen med maiden..![]()
Kongo skrev:26189795 futtiga klassiker och inte ens "Number of the Beast" Eller "Run To the Hills"...
ÄR ett Maidenfan, men nya skivan ÄR inte bra och Brucan sjunger inte lika bra längre heller.. TYVÄRR!
Hoppas VERKLIGEN på mer klassiker 25:e när jag ska gå, annars får jag väl rocka till Trivium iaf!
Kongo skrev:26189795 futtiga klassiker och inte ens "Number of the Beast" Eller "Run To the Hills"...
Chris Ash skrev:2615577Nicko är 54, de andra är 48-50, Bruce är yngst.
70-talsgiganterna är tio år äldre och håller fortfarande på så Maiden kommer nog hänga med ett bra tag till.
du vinner 
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen