Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
PrecisReDan skrev:? vad är det : )
Snubbar som slåss i en bur?
ReDan skrev:? vad är det : )
Snubbar som slåss i en bur?
M:et skrev:Får man inte ont då?
Caba skrev:Killarna har ju tränat shootfighting och allt möjligt inom kampsport så visst gör det ont för dom 2 som kommer slåss i ringen samtidigt.
Men för mig som sitter och tittar på bänken kommer det inte göra ont.
kommer sitta med ett leende.. uj va hemsk ja låter men det är kul att se snygga vältränade killar visa lite manlighet hehe...![]()
M:et skrev:Hmm, med tanke på att jag varken gillar att få ont eller kolla på svettiga grabbar i bar överkropp så tror jag att jag och min lilla manlighet som finns kvar stannar hemma.
MackeNo1 skrev:Tsss, du behöver inte känna dig omanlig. Räcker ju med att kolla in din avatar så förstår vilken tjej som helst med lite IQ att du är manligare än alla halvnakna killar i brottarbyxor tillsammans![]()
M:et skrev:Hmm, med tanke på att jag varken gillar att få ont eller kolla på svettiga grabbar i bar överkropp så tror jag att jag och min lilla manlighet som finns kvar stannar hemma.
Caba skrev:Va synd att du stannar hemma, jag som trodde att jag skulle få åka bakpå din beauty![]()
MackeNo1 skrev:Är det som K1 eller? Är dom verkligen instängda i en burNää, jag har inte alls tråkigt på jobbet och står o slösurfar...
![]()
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|
![]() |
BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien
Platsen för BMW Motorrad In... |
![]() |
Strängnäs Bike Show den 30/8