Nån som ska på Cage challenge 2, 4/6???

Caba

Ny medlem
Gick med
22 Feb 2005
Hoj
Sporthoj!
Ska från Uppsala-Sthlm ensam för att kolla på Cage Challenge 2 men jag åker hellre med likasinnade, skriv ifall ni ska dit!!!

M:et skrev:
Får man inte ont då?

Killarna har ju tränat shootfighting och allt möjligt inom kampsport så visst gör det ont för dom 2 som kommer slåss i ringen samtidigt.
Men för mig som sitter och tittar på bänken kommer det inte göra ont.
kommer sitta med ett leende.. uj va hemsk ja låter men det är kul att se snygga vältränade killar visa lite manlighet hehe... :pannkyss

Caba skrev:
Killarna har ju tränat shootfighting och allt möjligt inom kampsport så visst gör det ont för dom 2 som kommer slåss i ringen samtidigt.
Men för mig som sitter och tittar på bänken kommer det inte göra ont.
kommer sitta med ett leende.. uj va hemsk ja låter men det är kul att se snygga vältränade killar visa lite manlighet hehe... :pannkyss

Hmm, med tanke på att jag varken gillar att få ont eller kolla på svettiga grabbar i bar överkropp så tror jag att jag och min lilla manlighet som finns kvar stannar hemma.

Hmm, med tanke på att jag varken gillar att få ont eller kolla på svettiga grabbar i bar överkropp så tror jag att jag och min lilla manlighet som finns kvar stannar hemma.

Tsss, du behöver inte känna dig omanlig. Räcker ju med att kolla in din avatar så förstår vilken tjej som helst med lite IQ att du är manligare än alla halvnakna killar i brottarbyxor tillsammans :D

MackeNo1 skrev:
Tsss, du behöver inte känna dig omanlig. Räcker ju med att kolla in din avatar så förstår vilken tjej som helst med lite IQ att du är manligare än alla halvnakna killar i brottarbyxor tillsammans :D

Inte vara sån tråkmåns Macke, försökte få med Josse men icke.. Stackarn e ju sjuker hemma också.. Iq´n räcker och blir över Haha :3freak

Va synd att du stannar hemma, jag som trodde att jag skulle få åka bakpå din beauty :tungan

Caba skrev:
Va synd att du stannar hemma, jag som trodde att jag skulle få åka bakpå din beauty :tungan

Ahaaa, nu börjar jag förstå.... Du va bara ute efter att få åka bakpå en jättevibrator (motard) hela vägen till Sthlm, you naughty girl :hihi

Är det som K1 eller? Är dom verkligen instängda i en bur :va Nää, jag har inte alls tråkigt på jobbet och står o slösurfar... :rolleyes:

Last edited:
MackeNo1 skrev:
Är det som K1 eller? Är dom verkligen instängda i en bur :va Nää, jag har inte alls tråkigt på jobbet och står o slösurfar... :rolleyes:

haha har väldigt tråkigt här också, inte mkt tid som går åt att hjälpa kunder här inte... =9

K1 är i en ring, detta är i en bur ja.
Singelmatcher 2*5 min.
Nej men dig har jag ju glömt att fråga, ska du dit?????
Vore roligt med nån som jag hejat på tidigare haha som följer med.
Fråag Josse å =))))

Nyheter
Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...