Nån som söker sambo?

Nu har jag fått reda på lite mer .
Skall vara stationerad i arlanda och därifrån köra till västerås och uppsala. så nu blir de in å kolla kartan va som kan va lämpligast:)

Märsta ligger absolut närmast Arlanda (ca 6km)
Själv så busspendlar jag från Uppsala till Arlanda (ca 3.5mil)

nä hon drar upp på lör hennes mor bor uppe i gröten nånstans... jag kommer te arlanda inatt tror jag om jag orkar, e i mariestad nu.

jopp i made it! eurostop i arlandastad undra hur länge man får sova innan dom kastar ut än när man tatt upp 10 platser:va
men shit va stort de va här trodde arlandastad va ett flygplatshotell ungefär:rolleyes:

jopp i made it! eurostop i arlandastad undra hur länge man får sova innan dom kastar ut än när man tatt upp 10 platser:va
men shit va stort de va här trodde arlandastad va ett flygplatshotell ungefär:rolleyes:

Nämen... Välkommen får man väl säga då...:yoparty Jobbar här på Eurostop, fast slutar 06.30, det får räcka med 12 tim inatt... :rolleyes:

Hade du frågat för ungefär 1 år sedan skulle jag och sambon haft ett rum över att hyra ut i Sigtuna. Tyvärr är rummet numera inrett som ett datarum så nu är det kört.

Släng in en annons i lokalblaskan. Någon kanske nappar..
www.sigtunabygden.se
www.knivstabygden.se

Nedanstående är från senaste nummret av Sigtunabygden.
Kanske något att kolla upp?

Bifogat

• uthyres.jpg
    uthyres.jpg
    16 KB · Visningar: 40
Last edited:
Utvecklingen går framåt.
Förut var det sjömannen som hade en flicka i varje hamn.....

Hoppas du har det bra C@rro:tummenupp

jo då jag släpar runt på de rosa härket förtfarande..... me erat fula märke på:tungan

men har just flörtat in mig hos danielssons rajsing så nu kanske inte rajs säsongen e över trots allt:tummenupp

ps. tack för skutsen te örebro ds.

*/ ?>
Back