Nån som söker sambo?

tack va söt du e men hur går de då med våra geografiska uppdelningar:va

den geografiska indelningen är det väl kört med om du flyttar upp till trakterna höromkring ändå? så då är det ju bara en fördel för mig om du skulle bo här så jag kan ha koll på att du håller dig till avtalet på den åldersmässiga indelningen :ajjabajja

Funkar Nacka?

5 min till stan... gymmet ligger 100 meter bort, och fin motionsslinga runt sjö inpå husknuten. Jag diskar & lagar mat samt städar själv. Men är iväg för det mesta, så enda kravet är att du kan mata fiskarna ibland, å hålla mina växter vid liv...

:tummenupp

kostar inget heller, bara du kan stå ut med att ngn kommer hem å väsnas, ev tar en dush kl 04-05 på morgonen. enda kravet är att du inte dumpar kläder på golvet, eller klagar på att aqtt jag tar en bärs om jag kommer hem tidigare n torsdag, men ska jobba hela helgen som kommer.

ptja, annars finns de dator + en del dvd's å fördriva tiden med, balkong ifall du röker. å en granne som i beckfilmerna som ibland vill ta en stänkare,,

Last edited:
Funkar Nacka?

5 min till stan... gymmet ligger 100 meter bort, och fin motionsslinga runt sjö inpå husknuten. Jag diskar & lagar mat samt städar själv. Men är iväg för det mesta, så enda kravet är att du kan mata fiskarna ibland, å hålla mina växter vid liv...

:tummenupp

:) Varför är jag inte förvånad ;)
Men jag tror att Carro inte kan få de bättre du sitter ju i en bil nästan jämnt ;)
:D

Fan JärnMicke, är det här enda sättet för dig att få hem tjejer? :D Muta hem dom? :D Akta så Swedie inte åker dit för koppleri :D

:rolleyes: men det står väl att jag inte är helt oskyldig... visst, jag har begått otukt förr i mitt mörka förflutna, men jag är reko för det =)

jomen jag e en dröm att bo med som en blandning mellan ett husdjur och en robbomopp...

kan oxå gå i god för carro med att hon sköter sig....men vad det gäller robomoppen så akta den...hon har redan hotat min med hagelbössan:kulspruta

Ja va faaan.. Kan ju behöva få min lägenhet städad då och då :P

Men hittar du inget så är det bara att säga till.. Lägenheten är inte stor så den är lätt att städa ;)

Får lägga in en liten hint att Carro är en jäkligt trevlig tjej och väldigt skötsam (när hon är nykter ;-)).

Vi skiter väl i om hon e trevlig...frågan är väl om hon e snygg? :tuttar

Jag kan erbjuda en helt egen säng till å med ;)

Kan meddela att carro inte e överförtjust i katter, hon e typ aldrig hemma men när hon e de så e hon riktigt rolig hihi och hon e duktig på att sköta blommor städa och rätt ok kock.. detta vet jag av egen erfarenhet :) och hon e riktigt rolig att festa med eller bara sitta och ta en öl/cider och prata med.:tummenupp

Kan meddela att carro inte e överförtjust i katter, hon e typ aldrig hemma men när hon e de så e hon riktigt rolig hihi och hon e duktig på att sköta blommor städa och rätt ok kock.. detta vet jag av egen erfarenhet :) och hon e riktigt rolig att festa med eller bara sitta och ta en öl/cider och prata med.:tummenupp

Jag måste nog dementera den dära blomgrejjen då mina blommor står och slickar på rutorna hemma i väntan på regn:D
Men annars var de snällt, inga onda ord om mina ovanor:tummenupp

å till komentaren under :fatta! jag söker nånstans att bo inge kk.

Faaan kan hon vattna blommor också. Då är det bättre än vad jag kan ha ha..
En hussa skulle inte sitta fel inte.. :tummenupp
Specielt när inte tar hand om sin stuga så bra själv :va

jomen jag e en dröm att bo med som en blandning mellan ett husdjur och en robbomopp...

kan oxå gå i god för carro med att hon sköter sig....men vad det gäller robomoppen så akta den...hon har redan hotat min med hagelbössan:kulspruta

Den är en ond besatt sak som smyger runt och väntar på att förgöra en... vänta bara tills robbomopp´s blodiga natt kommer på dvd skall du få se :fakta

När det regnar manna från himlen så har den fattige ingen sked.

Nu har jag fått reda på lite mer .
Skall vara stationerad i arlanda och därifrån köra till västerås och uppsala. så nu blir de in å kolla kartan va som kan va lämpligast:)

Tack snälla dom som erbjudigt sig (både till dom mer och mindre seriösa)

Skall även åka till sthlm typ nu *borde redan åkt* för att lämna min trailer i arlanda å hämta den på sön, så om nån vill ha sällskap över helgen e de me kanon.

Skall även åka till sthlm typ nu *borde redan åkt* för att lämna min trailer i arlanda å hämta den på sön, så om nån vill ha sällskap över helgen e de me kanon.

Får man Mallemolle på köpet då eller? *s* För ni skulle ju på pubkvällen väl? :)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT