Clifton
JoJo vill du gifta dig med mig!
Nån som såg på debatten på tv4 med mona "Skattefifflare" sahlin o åkersson
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Japp. Jag måste säga att om Mona inte ens fixar Åkesson lär hon möta domedagen när Reinfeld står på andra sidan.Nån som såg på debatten på tv4 med mona "Skattefifflare" sahlin o åkersson
Man ska aldrig underskatta sin motståndare.Mona hade svårt att få lögnerna att låta bra när Åkesson kunde ge svar på tal. Sen tror ja hon va lite nervös oxå för hennes önskan var nog att försöka fördumma SD.
Man ska aldrig underskatta sin motståndare.
Om inte SD får möta något riktigt motstånd snart så ökar risken att de kommer i i riksdagen vid nästa riksdagsval.
Det enda som kan fälla dem är att andra partier anammar deras invandringspolitik.
moderaternas förslag att betala utländska medborgare för att lämna landet.

Även intressant att han hänvisade till att de inte är ett demokratiskt parti, och det kommer från en råkumminst![]()
"Men jag tror inte du behöver vara så oroad för att de får ökade sympatier, när Vänsterpartiets odemokratiska medlemmar granskades så rasade sympatierna för er"
![]()
Jag vill gifta mig med henne, detta var banne mig det bästa sen...bla bla bla Bodens fästing bla bla bla

Eller som någon skrev "Sahlins väljarbas är lådvinspimplade kärringar i offentlig sektor"
Eller som någon skrev "Sahlins väljarbas är lådvinspimplade kärringar i offentlig sektor"

|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |