Nån som såg debatten på TV4

Hon är väl baskemig ingen fifflare, det har hon ju själv sagt....

Mona hade svårt att få lögnerna att låta bra när Åkesson kunde ge svar på tal.Sen tror ja hon va lite nervös oxå för hennes önskan var nog att försöka fördumma SD.

Mona hade svårt att få lögnerna att låta bra när Åkesson kunde ge svar på tal. Sen tror ja hon va lite nervös oxå för hennes önskan var nog att försöka fördumma SD.
Man ska aldrig underskatta sin motståndare.

Om inte SD får möta något riktigt motstånd snart så ökar risken att de kommer i i riksdagen vid nästa riksdagsval.

Man ska aldrig underskatta sin motståndare.

Om inte SD får möta något riktigt motstånd snart så ökar risken att de kommer i i riksdagen vid nästa riksdagsval.

Ja precis,men oavsett motstånd så börjar de bli svårare att försvara när det bevislingen inte funkar i vissa områden.

Vilket gör att folket tröttnar och söker sej till dem som vill åtgärda problemen.

Ganska uppenbart att sossarna gjorde fel som valde ett skattefifflande soffpotatis till ledare. Mona har väl aldrig tillfört mer än en folklig ton och besök i moskéer när det ser bra ut i media. När hon nu skall driva ett parti spricker fasaden snabbt.

Åkesson har mycket att lära sig om retorik men det är uppenbart att snällrasismen kommer att gå hem i dagens Sverige, om fler försöker förlöjliga honom som Mona trodde skulle fungera kommer de spela honom rätt i händerna. Sätter 100:- på att de får >5% i nästa val. Det enda som kan fälla dem är att andra partier anammar deras invandringspolitik.

Personligen finns det inte en chansatt någotdera partiet får min röst.

Måna Muslim går hem hos miljonärsvänstern som sitter på Möllan i Malmö och dricker svindyr öl och tittar på invandrarna som går runt, och sen åker hem till sina segregerade bostadsområden.

Eller som någon skrev "Sahlins väljarbas är lådvinspimplade kärringar i offentlig sektor"

Åkesson är en pajas. Det enda han kunde leverera argument om var föga förvånande just invandrarpolitiken, helt i linje med det enfrågeparti han representerar. Köksbordspolitik när den är som bäst. :tummenupp

Jag saknar Ian & Bert. :(

Det enda som kan fälla dem är att andra partier anammar deras invandringspolitik.

Vilket är det som kommer hända, har hänt i alla europeiska länder där liknande partier växt fram och just nu håller på att hända bl.a. med moderaternas förslag att betala utländska medborgare för att lämna landet.

Ja, Mona är inte så vass inte, tror också att Sd kommer in nästa val, tyvärr, men det blir så när det finns ett stort missnöje och etablerade partier låtsas om att det inte finns.

Tyckte det var rätt intressant att Lars Ohly inte ens vågar debatera med dem, han vill inte ge dem den publiciteten, fy fan vad ryggradslöst. Nu är jag varken V eller Sd, men det är fan fegt att inte våga ta debatten.
Även intressant att han hänvisade till att de inte är ett demokratiskt parti, och det kommer från en råkumminst:hihi

Även intressant att han hänvisade till att de inte är ett demokratiskt parti, och det kommer från en råkumminst:hihi

Ja, men hon Citykrönikören (ingen annan ville väl ställa upp) klämde ju åt honom:
"Men jag tror inte du behöver vara så oroad för att de får ökade sympatier, när Vänsterpartiets odemokratiska medlemmar granskades så rasade sympatierna för er"

:D

"Men jag tror inte du behöver vara så oroad för att de får ökade sympatier, när Vänsterpartiets odemokratiska medlemmar granskades så rasade sympatierna för er"

:D

Jag vill gifta mig med henne, detta var banne mig det bästa sen...bla bla bla Bodens fästing bla bla bla

Ohly var helt klart kvällens behållning. Man börjar tro att han inte vill ha mer röster som han uttalar sig...

Själv tror jag att allt utrymme som ges till SD i media kommer medföra att de får fler väljare. Hur mycket de än gör bort sig.
Därför bör man inte debattera med dem öht.

Tänk bara på när Bert lanserade dansband från fängelset.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg