2? Det är väl 5 egentligen? Fast jag har nog bara sett samlingsversionen som inehåller alla. Annars skulle ju böckerna va tunna som serietidningar.sgtpepper skrev:Då har du missat två oerhört roliga och välskrivna böcker. Grattis!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
2? Det är väl 5 egentligen? Fast jag har nog bara sett samlingsversionen som inehåller alla. Annars skulle ju böckerna va tunna som serietidningar.sgtpepper skrev:Då har du missat två oerhört roliga och välskrivna böcker. Grattis!
...den andra som vi pratade om var ju populärmusik från vittula. Liftarens guide är väl en serie, men jag har sett den i hyllorna som en enda bok med alla delar i ett.Johan skrev:2? Det är väl 5 egentligen? Fast jag har nog bara sett samlingsversionen som inehåller alla. Annars skulle ju böckerna va tunna som serietidningar.
Jo, jag borde väl ta och läsa dom nån gångsgtpepper skrev:Då har du missat två oerhört roliga och välskrivna böcker. Grattis!

Anders R skrev:42!
Det är väl vad det hela går ut på eller?
TomK skrev:Jag kan förresten tipsa om "Dirk Gently's Holistic Detective Agency" - om en något underlig och förvirrad detektiv. Uppföljaren "The Long Dark Tea-Time of the Soul" är dock inte lika kul.
supernaut skrev:Nån som läst "starship titanic" Jag tror att den hette så. Douglas Adams står som författare men jag har läst nån stans att reselprogramskillen! (vad fan heter han?) från Monthy Pyton skulle skriva den, eller en del av den. På villkor att han skrev den naken.
Inte alls samma klass som HGTTG (säger inte så mycket) men klart läsvärd.
). Såg också att det kommit ut en ny! (killen är ju död...) bok som heter Salmon of doubt. Någon som läst. Det ska tydligen vara hans redaktör som sammanställt en massa filer från Douglas dator. Har den hemma men har inte hunnit börja än (svarta tornet tar alla tid...)ft skrev:Två böcker? Det är en trilogi... i fem delar. Och den bör läsas på engelska. Det är en hel del ordvitsar som i bästa fall gått att översätta runt utan att det blivit obegripligt.
”Late as the late Arthur Dent” <> “Som en akterseglad Arthur Dent”.
Och guldtackorna skall vara insvepta i citronskivor...![]()
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026
20-årige australiensaren Wi... |
|
|
Alltid redo för regn
Håll dig torr på hojen – ny... |
|
|
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours
Pressrelease från Bridgesto... |
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |