Nån som har sett ett spöke/utomjording?

GreenLime

Ny medlem
Gick med
28 Jun 2005
Hoj
KTM Adventure 640
Som rubriken lyder. Har nån här på SH sett ett spöke eller en utomjording?

Detta är bara en utroligt dum fundering jag har. Inget annat.

Jag personligen har alldrig sett ett spöke eller utomjording. Inga troll tomtar eller vättar heller. Och jag har averkat mång mil i de svenska skogarna. Både på motorcykel vanlig cykel och till fots. Jag har alldrig stöt på något bergstroll eller en älva. Finns såna? Spöken, troll, vättar, utomjordingar eller spöken?

Nån som har sätt nåt? Berätta!

enduroemil skrev:
Som rubriken lyder. Har nån här på SH sett ett spöke eller en utomjording?

Detta är bara en utroligt dum fundering jag har. Inget annat.

Jag personligen har alldrig sett ett spöke eller utomjording. Inga troll tomtar eller vättar heller. Och jag har averkat mång mil i de svenska skogarna. Både på motorcykel vanlig cykel och till fots. Jag har alldrig stöt på något bergstroll eller en älva. Finns såna? Spöken, troll, vättar, utomjordingar eller spöken?

Nån som har sätt nåt? Berätta!

Ett retard i min förra klass sa att en natt när hon skulle gå ner till köket och hämta ett glas vatten så såg hon en flygande tallrik. En riktigt tallrik alltså, som svävade.

Ingen trodde henne, men alla skrattade rätt bra.
Och JA, hon var otroligt mobbad, ful och alla annat ett retard är.

Jag har ett spöke i min lya. Men han/hon är rätt lugnt... för det mesta, förrutom när all elektronik sätts igång, skålar välts ner, dörrar öppnas, steg hörs osv. Men i övrigt är vi OK!

Spöken, troll,vättar och utomjordingar osv finns i allra högsta grad; men de är personliga.

Ufo och Ufo. Jag, min syster och min mor såg ett starkt sken som rörde sig i luften på nära håll, på ett sådant sätt som inte något utav de flygfarkoster som jag känner till kan röra sig. Uppåt, vänster, neråt, höger. I en exakt fyrkant. Sakta och helt tyst. Sedan försvann det.

Några dagar senare visades samma ljusfenomen över malmö på nyheterna, någon hade lyckats filma det.

Vad det var för något vet jag inte, men det var ingen vardaglig syn i alla fall.

En gång när jag var ute och flög min f-15 så såg jag ett konstigt ljussken. Det kom närmare och sedan kontaktade dom mig. Jag strålades upp till deras moderskepp och blev gravid, vart dom gjorde av fostret vet jag inte.
Om två åt invaderar dom... bunkra upp med konserver!

Och just det. Jag bor i ett hus som är ca 100 år gammalt. Tvättstugan ligger i källaren. Min hund vägrar att följa med mig ner. Om jag bär ner henne så sitter hon och ser sådär rädd ut som bara en hund kan, och stirrar in mot förråden som är mitt emot tvättstugan.

I annat fall är hon en väldigt kaxig hund. Själv har jag inte upplevt något där nere, mer än känslan utav att man inte är själv. Men det kan lika väl vara mitt huvud som spelar ett spratt med mig.

CJ900RR skrev:
Och just det. Jag bor i ett hus som är ca 100 år gammalt. Tvättstugan ligger i källaren. Min hund vägrar att följa med mig ner. Om jag bär ner henne så sitter hon och ser sådär rädd ut som bara en hund kan, och stirrar in mot förråden som är mitt emot tvättstugan.

I annat fall är hon en väldigt kaxig hund. Själv har jag inte upplevt något där nere, mer än känslan utav att man inte är själv. Men det kan lika väl vara mitt huvud som spelar ett spratt med mig.

Det är bara jag, ta det lugnt :kocko

morlock skrev:
Spöken, troll,vättar och utomjordingar osv finns i allra högsta grad; men de är personliga.

:lol Ja så är det nog. Du har övertygat mig! Då finns det vättar demoner utmjordingar och spöken m.m.
Det är bara att dom är personliga :hihi

Nope, men en fossil har jag allt träffat, ska se ifall jag ska till skolan på torsdag då kan jag knäppa kort på henne ( hade jag haft en bössa eller en pickadoll så hade jag knäppt henne med den istället ) det är min fruktansvärda matte lärare.

CJ900RR skrev:

Det är riktigt snuskigt när djur "ser" saker.
Typ när en hund står och stirrar in i väggen och morrar.

har sett ett ganska skumt nästintill oförklarligt ljus på himlen..förmodligen någe väderfenomen eller nåt som hände i
ljumden.....men man vet aldrig :rolleyes:

Allex skrev:
Födelsedag:
1 January, 1988 :3freak :rofl

Är du rädd för spöken?

Jag är rädd för allt som gör ont och är farligt men det får ingen säga. Lova det... :hihi

Det är ju trots allt ett UT forum så då pratar man om ALLT. Inklusive spöken. Jag saknade en sån tråd här. Så nu är SH nästan perfekt. :banana

Nyheter
Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd