Paradoxy
Guest
watson skrev:"Paradoxy" verkar ju vara ett riktigt UFO...![]()
/FW
Puss på dig bruden

För att ge dig mer bevis, kolla när jag "föddes" eller kom till denna planet som mina vänner säger. Läskigt va

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
watson skrev:"Paradoxy" verkar ju vara ett riktigt UFO...![]()
/FW

Paradoxy skrev:bla bla..
Och JA, hon var otroligt mobbad, ful och alla annat ett retard är.

Vore ju coolt att se något som de en del piloter och astronauter säger sig ha sett, lite jobbigt bli ifrån åkt när man sitter i ett jaktplan och vill kolla närmare på grejerna![]()
http://edition.cnn.com/video/?/video/us/2008/11/24/obrien.aliens.not.just.crazy.cnn
Som någon skrev tidigare, så finns det fan inget läskigare än när en hund börjar kolla in i väggen eller tomt föråd och börjar morra.
Eller om den vägrar följa med någonstans, som till exempel ner i källaren.
Sen i lumpen har man ju upplevt samma sak som Suomalainen..
Man tycker man har sett tomtar titta fram bakom stenar, eller brassat helvet från den ena tallen till den andra.
Knakar till förbannelse gör det också när man sitter själv på vaktpost mitt i natten, djupt inne i Bodens skogar.

Det här MÅSTE ju vara nån form av trådlyftsrekord?

Thomas Di Leva?
I vilket fall som helst satt vi i soffan och glodde på tv på övervåningen när toalettdörren plötsligt stängdes, sakta, och helt. Trodde ju först att den blåst igen, men inget fönster var öppet och den hade inte smällt igen, utan stängts sakta. Vi satt och glodde på dörren ett bra tag när den plötsligt öppnades igen. Handtaget trycktes ner och dörren öppnades sakta, och stängdes sen igen. Jag har nog fan aldrig varit så rädd i hela mitt liv. Resten av tiden tills de andra kom hem satt vi i min bil och väntade.
|
|
Stabilt läge på Gotland Ring!
Den trista dispyten om ägan... |
|
|
Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX
Ducati lanserar serviceinte... |
|
|
Oro för batteriet
Batteriet oroar mest – men ... |