nån som har kvaltider sviestad

250
1. Watz 52.80 sedan är det en halv sekund mellan tvåan och nian, Kihlander.
Cajback rasade hela motorn idag. Vevaxeln av och slog hål i blocket på två ställen, cylindrar och allt blev skit. Mårtensson rasade ett vevlager och Dobrich pajade sin växellåda två gånger om.....totalt rasad men han är med.

J.Andersson skrev:
2194204 Watz är galen!

aaa... jag vill också!

watz.jpg

Gottis skrev:
2194248 vem har pole o Rookie 600 och i NSB

NSB: Jimmy Lindström 51.5
R600 Per Björk 55,5 (tror jag det var)

ChrilleR1 skrev:
2194253 Hur gick det för Greven hörde att han kraschat.

Vet bara att han krockade med någon när han körde upp på banan efter att ha varit ur vid ingången till esset.

Vet inte hur det är med honom eller med den han krockade med. Tror det vara Fagersjö, dock osäker.

Last edited:
Gottis skrev:
2194271
Mad Moose skrev:
2194258
R600 Per Björk 55,5 (tror jag det var)
/QUOTE]

Goddam va snabb den pojken är
:Bugar

Björk är duktig men den tiden är faktiskt inte så bra(?). Menar bara att tiderna överlag är bleka i hela R600, folk som har snurrat runt på 55:or finåker runt på 57:or, alla åker långsamt och jag toppar med att vara 5 sek från personrekordet.

Fast Björks regnkörning under fredagsträningen ska vi inte klaga på.

Watz är kung och Lindström likaså, underhållning på hög nivå att se dem i Sviestaböjjen...

Strandelin skrev:
2194303 Björk är duktig men den tiden är faktiskt inte så bra(?). Menar bara att tiderna överlag är bleka i hela R600, folk som har snurrat runt på 55:or finåker runt på 57:or, alla åker långsamt och jag toppar med att vara 5 sek från personrekordet.

Fast Björks regnkörning under fredagsträningen ska vi inte klaga på.

Watz är kung och Lindström likaså, underhållning på hög nivå att se dem i Sviestaböjjen...

det jag är impat av är att Björk kommer från ingenstans och dominerar...undra om Björne är grinig nu :3freak

undra om minis rekord får stå sig

Jonte VSB R-T skrev:
2194313 Varför är inte du med oss? Själv ligger jag bara knappt 3 sec från personbästa. Sjukt är det.

skulle inte vilja något annat men min plånbok fick priotera bort den här tävlingen men köra iaf B-racet på falkenberg :)

Gustav O skrev:
2194032 250
Cajback rasade hela motorn idag. Vevaxeln av och slog hål i blocket på två ställen, cylindrar och allt blev skit. Mårtensson rasade ett vevlager och Dobrich pajade sin växellåda två gånger om.....totalt rasad men han är med.

www.driftsäkerhet.nu
När kommer anonsen på SH?: Komplett konstnärlig installation med skönjbara linjer från en racemotor säljes till högstbjudande.

Fruktansvärt trist hoppas verkligen han har möjligheten att gräva djupt i plånboken och komma igen för när det väl går kör han väldigt snyggt.

Gottis skrev:
2194307 det jag är impat av är att Björk kommer från ingenstans och dominerar...undra om Björne är grinig nu :3freak

undra om minis rekord får stå sig

Tyckte att Björk körde som en Gud i Anderstorp inte överaskad att han äger igen!!

Inga tider.. men en bild ;)
Fotograf: Bo Hedlund

Fredrik Lindell har pole i R1000 på 54.3 om jag inte minns fel.. nu sk ajag ut o sparka han i arslet ;)

lms-060527-stunt07.jpg

Märkligt.....
Om vi som kör RR "börnar" på banan väntar böter va? :rolleyes:

Det gick rätt långsamt i alla klasser. Vet inte om det beror på vädret (var väldigt blåsigt), eller att många fortfarande är ringrostiga eftersom det varit få träningstillfällen i torrt än så länge. Årets första torrpass på Sviestad för mig kom iaf på första kvalet.

Själv körde jag typ 2 sekunder långsammare på kvalet i år. Förra året räckte 55,4 till en 16:e plats (om minner inte sviker mig nu), i år står jag som 10:a med 57.3. :va

Hoppas det här lynniga vädret bjuder på lite uppehåll idag iaf... :tummenupp

Last edited:
Gustav O skrev:
2194032 250
Wow, gott om osis. Trist om många av de bästa inte kommer till start.

Ännu inga kompletta kvaltider varken på mylaps, LMS eller sporthoj?! Vill se hur startfälten i 250 och NSB ser ut. Och tider!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT