nån som har anlitat Ahnelövs??

Helt rätt! Nämen man slår in icke rostfritt material i porerna på det rostfria o vipps så har du rost på det rostfria..visserligen bara på ytan men d räcker ju för att d ska se för jävligt ut.

Jepp...och du blir inte av med det förrän du blästrar det igen med ren sand/glas.

Jepp...och du blir inte av med det förrän du blästrar det igen med ren sand/glas.

Ja då e vi på samma spår iaf. Men hur som helst,dem e säkert jättebra att ha o göra med...d var bara vad min kollega hade varit med om där.

Jag har lämnat grejor tidigare på Industrilack i Landskrona, det blev snyggt och kostade nästan gratis!

Edit: hoppsan gammal tråd:) men skriver för att jag tänkte plocka loss svingen lacka den också.
Verkar som man måste blästra men kan det inte räcka att bara sandpappra lite innan?

Jag har lämnat grejor tidigare på Industrilack i Landskrona, det blev snyggt och kostade nästan gratis!

Edit: hoppsan gammal tråd:) men skriver för att jag tänkte plocka loss svingen lacka den också.
Verkar som man måste blästra men kan det inte räcka att bara sandpappra lite innan?

Nej, den gamla lacken måste bort.

EDIT läste helt fel firma namn men...

Lomma lackeringar är en riktigt bra firma, trevlig personal, snabba leveranser etc dock har de ingen möjlighet att blästra...

*/ ?>
Nyheter
IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage

Screenshot I kommande nu...

Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...