nån som har anlitat Ahnelövs??

Helt rätt! Nämen man slår in icke rostfritt material i porerna på det rostfria o vipps så har du rost på det rostfria..visserligen bara på ytan men d räcker ju för att d ska se för jävligt ut.

Jepp...och du blir inte av med det förrän du blästrar det igen med ren sand/glas.

Jepp...och du blir inte av med det förrän du blästrar det igen med ren sand/glas.

Ja då e vi på samma spår iaf. Men hur som helst,dem e säkert jättebra att ha o göra med...d var bara vad min kollega hade varit med om där.

Jag har lämnat grejor tidigare på Industrilack i Landskrona, det blev snyggt och kostade nästan gratis!

Edit: hoppsan gammal tråd:) men skriver för att jag tänkte plocka loss svingen lacka den också.
Verkar som man måste blästra men kan det inte räcka att bara sandpappra lite innan?

Jag har lämnat grejor tidigare på Industrilack i Landskrona, det blev snyggt och kostade nästan gratis!

Edit: hoppsan gammal tråd:) men skriver för att jag tänkte plocka loss svingen lacka den också.
Verkar som man måste blästra men kan det inte räcka att bara sandpappra lite innan?

Nej, den gamla lacken måste bort.

EDIT läste helt fel firma namn men...

Lomma lackeringar är en riktigt bra firma, trevlig personal, snabba leveranser etc dock har de ingen möjlighet att blästra...

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti