Nån som funderar på att ta dykcert?

För 12 år sedan tog jag mitt open water på "Scandinavian Scuba divers" har jag för mig de hette, vad har hänt med den klubben? Tycker den var riktigt bra! Instruktörerna var klockrena, utflykterna var guld. Sommaren efter tog jag Advance på samma klubb. Nu har jag inte dykt på typ 10år.. men suget efter dyka är grymt!! :D

För 12 år sedan tog jag mitt open water på "Scandinavian Scuba divers" har jag för mig de hette, vad har hänt med den klubben? Tycker den var riktigt bra! Instruktörerna var klockrena, utflykterna var guld. Sommaren efter tog jag Advance på samma klubb. Nu har jag inte dykt på typ 10år.. men suget efter dyka är grymt!! :D

Ut och dyk med dig då.

Imorgon drar jag ut med LMDYK och dyker på Tyr och Sappemeer, finns platser kvar. Dykhuset har utfärd till nackastrandsvraket imorgon också. Eller PM:a mig så kan du hänga på nästa gång jag är ute och dyker.

Så mitt svar var inte ärligt :mad::gnissla:mad:

.

Jo fö fan. Jag läste bara hennes första inlägg p.g.a trötthet. Jag går till SH om jag behöver tips om hojar och dykarna.nu om jag vill ha info om dykning.

Det var absolut inte meningen att nedvärdera ditt uttömmande och informativa inlägg. Jag ber så hemst mycket om ursäkt. :)

Jo fö fan. Jag läste bara hennes första inlägg p.g.a trötthet. Jag går till SH om jag behöver tips om hojar och dykarna.nu om jag vill ha info om dykning.

Det var absolut inte meningen att nedvärdera ditt uttömmande och informativa inlägg. Jag ber så hemst mycket om ursäkt. :)

All is forgiven :tummenupp

Tycker det är roligt att gå HELT off-topic i forumen, självklart skall vi snacka dykning och hästar på sporthoj, och hojåkning på bukefalos och dykarna.nu....

:D

Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...