Nån som fortfarande kör, är det kallt?

Söder mälarstrand och sedan upp vid Münchenbryggeriet. Då korsar du ju bara Hornsgatan.

Man kan tydligen ansöka om dispens hos Trafikkontoret. Dom borde ha svårt att neka en hoj :rock

Sporthojen är inbäddad i garaget, men det blev bobbern till jobbet idag:hihi Hoppas på lite fler soliga dagar nu!

Såg en MC åka i Norrköping häromdagen. Bara hjälm och sen tjocktröja, byxor och vanliga skor. Såg inte så behagligt ut. Men det går väl om man bara håller sig inom stan.

Jag väntar på en torr och fin höstdag, sedan blir det att tvätta och serva hojen så att den är färdig inför 2014

Funderar på ett par innerhandskar med värmeslingor, nån som har provat?

Har inte provat just dessa men min erfarenhet av liknande handskar är att dom värmer skönt men är svåra att få i ett par MC-handskar. Blir trångt och otympligt.

Regn regn regn i morse, annars helt ok för en liten tur till jobbet:-)

Blev tio mil i dag på förmiddagen. Soligt, torrt och elva grader varmt. Gick hur bra som helst. Har tänkt köra typ 50 mil till innan jag lämnar in hojen på 1800-milaservice, sen blir det vinterförvaring!

Vinterhalvåret är f.ö. min fulla period. Eftersom man inte ska ge sig ut och gasa på helgerna så kan man istället :fyllisar

Jag körde igår! Körde från Götene till Väring för att lämna in hojen på service (MC-kompaniet). Gick faktiskt riktigt bra, givetvis lite kallt om händerna. Men visst blev man lite fundersam när man kom till mörkare sektioner i asfalten som inte hade torkat upp. Hoppas det blir hyfsat väder så man kan köra den hem efter servicen med, annars får det bli att låna grannens van :)

Gick utmärkt att åka både till jobbet i morse, och hem nu på kvällen. Nemas problemas :).

IMG_0188.jpg
Blev 8 mil i går +10 och solsken
Mötte 4 st andra hojar så det är många som fortfarande kör :tummenupp

Var ut en sväng idag med sportsuvmc'n �� Nu intar jag välförtjänt öl��

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden