Nån som e sugen på ett beg FP?

Jag är jätteledsen men vi måste tyvärr avliva dig nu :dummer :fatta! :kocko :smasha

Hm, du vill verkligen ha den där pipan va?
Hursomhelst så e ju Husa så fiffiga att de har lagt upp partslisten för -04 och om man då tittar på krökarna så är de inte ändrade sedan modell -02, eller så e jag helt tappad bakom.........

:arsele :va

Supermoto skrev:
Den STORA Frågan är väl om 02/03 och 04 är lika... Och då menar jag toppen. 04 har ju en ny topp :mattias

Tror nog du får kränga systemet till mig Heda :hihi Du får 3500:- på fläcken.

Mindraper köpte ju sitt FP som var avsett för en 550 och den har lite lägre cylinder så det blev en del meka innan det var på plats.

Edit: Lite besserschmitterfakta då'rå: Topparna på 01/02/03 är lika. Däremot är såklart nedre fästet för dämparen annolunda på 01. 04 har ny topp. 02/03/04 har likadana dämpare men chassit (bl.a bakramen) är lite annorlunda fr.o.m 03. Vad blir slutsatsen? Jo, troligen kommer Heda sälja systemet till mig för 2356:- och en dubbeldajm :D :banana

HUSA JOKKO skrev:
Kommer inte o få tid o köra motard nästa år.ska ju uppfostra en ny liten hulligan i vår :tummenupp :banana :kär

Man får gratulera! :fyllisar

Men du vet väl att det går åt mer tid när man åker i skogen!? Tiden i garaget åkar 3-dubbelt med tanke på all skit som måste tvättas bort hela tiden.... :gnissla

Ebbe skrev:
Man får gratulera! :fyllisar

Men du vet väl att det går åt mer tid när man åker i skogen!? Tiden i garaget åkar 3-dubbelt med tanke på all skit som måste tvättas bort hela tiden.... :gnissla

Tvättar gör man ju ändå varje gång man har åkt :lol

Tom Byron skrev:
Hm, du vill verkligen ha den där pipan va?
Hursomhelst så e ju Husa så fiffiga att de har lagt upp partslisten för -04 och om man då tittar på krökarna så är de inte ändrade sedan modell -02, eller så e jag helt tappad bakom.........

:arsele :va

Hörrö porr gubbe snart har du nått o jucka i,åker ner till garaget nu o tar bort skorstenen :tummenupp

Tom Byron skrev:
Booooooooonertime!!!!! :banana
Fan vad taskigt :mad:
Akta så jag inte kommer åkandes i en bil förbi dig på hemvägen med en stor jävla osthyvel och gör renskav av hela jävla dig :4skrika

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back