Nån som e sugen på ett beg FP?

Jag är jätteledsen men vi måste tyvärr avliva dig nu :dummer :fatta! :kocko :smasha

Hm, du vill verkligen ha den där pipan va?
Hursomhelst så e ju Husa så fiffiga att de har lagt upp partslisten för -04 och om man då tittar på krökarna så är de inte ändrade sedan modell -02, eller så e jag helt tappad bakom.........

:arsele :va

Supermoto skrev:
Den STORA Frågan är väl om 02/03 och 04 är lika... Och då menar jag toppen. 04 har ju en ny topp :mattias

Tror nog du får kränga systemet till mig Heda :hihi Du får 3500:- på fläcken.

Mindraper köpte ju sitt FP som var avsett för en 550 och den har lite lägre cylinder så det blev en del meka innan det var på plats.

Edit: Lite besserschmitterfakta då'rå: Topparna på 01/02/03 är lika. Däremot är såklart nedre fästet för dämparen annolunda på 01. 04 har ny topp. 02/03/04 har likadana dämpare men chassit (bl.a bakramen) är lite annorlunda fr.o.m 03. Vad blir slutsatsen? Jo, troligen kommer Heda sälja systemet till mig för 2356:- och en dubbeldajm :D :banana

HUSA JOKKO skrev:
Kommer inte o få tid o köra motard nästa år.ska ju uppfostra en ny liten hulligan i vår :tummenupp :banana :kär

Man får gratulera! :fyllisar

Men du vet väl att det går åt mer tid när man åker i skogen!? Tiden i garaget åkar 3-dubbelt med tanke på all skit som måste tvättas bort hela tiden.... :gnissla

Ebbe skrev:
Man får gratulera! :fyllisar

Men du vet väl att det går åt mer tid när man åker i skogen!? Tiden i garaget åkar 3-dubbelt med tanke på all skit som måste tvättas bort hela tiden.... :gnissla

Tvättar gör man ju ändå varje gång man har åkt :lol

Tom Byron skrev:
Hm, du vill verkligen ha den där pipan va?
Hursomhelst så e ju Husa så fiffiga att de har lagt upp partslisten för -04 och om man då tittar på krökarna så är de inte ändrade sedan modell -02, eller så e jag helt tappad bakom.........

:arsele :va

Hörrö porr gubbe snart har du nått o jucka i,åker ner till garaget nu o tar bort skorstenen :tummenupp

Tom Byron skrev:
Booooooooonertime!!!!! :banana
Fan vad taskigt :mad:
Akta så jag inte kommer åkandes i en bil förbi dig på hemvägen med en stor jävla osthyvel och gör renskav av hela jävla dig :4skrika

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT