Nån som är en hejare på att montera knullfilm?

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Hoj
V4
Verkligen inte relaterat till MC :banna

Dags för stereo i vinterns sladdhäck, men med full insyn lär man få ha kvar steg/bas i typ en eftermiddag :näsblod
Gett mig på att montera knullfilm en gång, blev inge vidare bra och den revs bort efter bara några dagar då luftbubblorna var på tok för störande/fult. Nån som är bra på att få dit grejjerna? Vad vill du ha i pröjs för 5 rutor samt när kan du montera?

Och mitt inlägg e inte relaterat till ditt.... men jag måste säga att det va grymt snygga bilder du tagit! :tummenupp

När du e i frihamnen och fotar nästa gång så får du gärna hojta till så kommer jag och kollar. Det ser ut som att man kan lära sig ett och annat! :tuttar

Inte jag som tagit bilderna! En vän. DMFoto, killen är helt magisk, minst sagt! Andra året han fotar och med en "helt vanlig" EOS 350. Men.. :backontop :moderator-wannabe

Last edited:
Har en montör på jobbet som kan fixa din runkfilm, säg som det är.
Ring.:tummenupp

och som vanligt så gäller regeln,film på rutorna = innehåller nåt = inbrott !

Och när de korpat dina prylar så kan du få köpa mina billigt!
3 steg och en coning på 1 farat!:tummenupp Ordentligt med kraft:D

Nån som är en hejare på att montera knullfilm?
Verkligen inte relaterat till MC :banna

Dags för stereo i vinterns sladdhäck, men med full insyn lär man få ha kvar steg/bas i typ en eftermiddag
Gett mig på att montera knullfilm en gång, blev inge vidare bra och den revs bort efter bara några dagar då luftbubblorna var på tok för störande/fult. Nån som är bra på att få dit grejjerna? Vad vill du ha i pröjs för 5 rutor samt när kan du montera?

:va Nu börjar man undra här om du är osingel och inte kan vara hemma med damen i fråga ;) :rolleyes:
Eller är de så att du ska surfa gatorna i vinter å ragga på frusna damer :va :tuttar

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti