Nån som är en hejare på att montera knullfilm?

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Hoj
V4
Verkligen inte relaterat till MC :banna

Dags för stereo i vinterns sladdhäck, men med full insyn lär man få ha kvar steg/bas i typ en eftermiddag :näsblod
Gett mig på att montera knullfilm en gång, blev inge vidare bra och den revs bort efter bara några dagar då luftbubblorna var på tok för störande/fult. Nån som är bra på att få dit grejjerna? Vad vill du ha i pröjs för 5 rutor samt när kan du montera?

Och mitt inlägg e inte relaterat till ditt.... men jag måste säga att det va grymt snygga bilder du tagit! :tummenupp

När du e i frihamnen och fotar nästa gång så får du gärna hojta till så kommer jag och kollar. Det ser ut som att man kan lära sig ett och annat! :tuttar

Inte jag som tagit bilderna! En vän. DMFoto, killen är helt magisk, minst sagt! Andra året han fotar och med en "helt vanlig" EOS 350. Men.. :backontop :moderator-wannabe

Last edited:
Har en montör på jobbet som kan fixa din runkfilm, säg som det är.
Ring.:tummenupp

och som vanligt så gäller regeln,film på rutorna = innehåller nåt = inbrott !

Och när de korpat dina prylar så kan du få köpa mina billigt!
3 steg och en coning på 1 farat!:tummenupp Ordentligt med kraft:D

Nån som är en hejare på att montera knullfilm?
Verkligen inte relaterat till MC :banna

Dags för stereo i vinterns sladdhäck, men med full insyn lär man få ha kvar steg/bas i typ en eftermiddag
Gett mig på att montera knullfilm en gång, blev inge vidare bra och den revs bort efter bara några dagar då luftbubblorna var på tok för störande/fult. Nån som är bra på att få dit grejjerna? Vad vill du ha i pröjs för 5 rutor samt när kan du montera?

:va Nu börjar man undra här om du är osingel och inte kan vara hemma med damen i fråga ;) :rolleyes:
Eller är de så att du ska surfa gatorna i vinter å ragga på frusna damer :va :tuttar

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard