Nån mer än jag som......

gixxermixxer

tvåbarnspappa numera, e ja tuff eller??
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki gsxr 1000 K7 * SÅLD*
Har blivit kåt o kär i MV augusta brutale, jag såg den i senaste mc-folket o blir bara mer insnöad på den hojen, så grym o så läcker, den har allt(utom mej) , dessutom är man sjukskriven för (nåt slags astmaliknande tillstånd som uppkommer vid förkylning) jobbigt jobbigt men men , man har ju sh o gotta sej med som tur är!!

Hade jag 170 000:- + 50 000:- te reservdelar över så skulle jag köpa en sån utan att tänka efter två gånger :D

Det är ju soft oxå att den kostar 500:- per år i helförsäkring.....

red_ninja skrev:
Har blivit kåt o kär i MV augusta brutale, jag såg den i senaste mc-folket o blir bara mer insnöad på den hojen, så grym o så läcker, den har allt(utom mej) , dessutom är man sjukskriven för (nåt slags astmaliknande tillstånd som uppkommer vid förkylning) jobbigt jobbigt men men , man har ju sh o gotta sej med som tur är!!

Lär vara värre försäkring på den än din nuvarande blyhög :D
Köp en motard o bli karl :yoparty

runt 150 skulle väl kalaset gå på löst, det fanns tydligen bara en enda importör av den hojen här i sverige, nån dude i skåne var det, försäkringen var snorbillig, bara 500 om året = gratis, vill ha vill ha vill ha....

red_ninja skrev:
runt 150 skulle väl kalaset gå på löst, det fanns tydligen bara en enda importör av den hojen här i sverige, nån dude i skåne var det, försäkringen var snorbillig, bara 500 om året = gratis, vill ha vill ha vill ha....

Går du på banken så gör jag det oxå... :brinnerup

blom skrev:
varför ska du ha 50 lök till reservdelar??
För det lär kosta om det skulle hända något!

...fast då är jag en sån som alltid har lite pengar över ifall det skulle hända något ;)

red_ninja skrev:
jepp, f*n vet om det inte är värt att vara skuldsatt till öronen med en sådan hoj, skulle ju äga varenda väg........ :Bugar har du Nordbanken??

Jepp, vi köper varsin och sen kan vi flina åt alla som betalar 30 lök i försäkring per år :D :yoparty

red_ninja skrev:

Men för helvete Peter.. du kan väll inte byta.... ska du svika oss i Ncs??? :dummer
*Blir besviken på dig* :fatta!

Marals76 skrev:
Lär vara värre försäkring på den än din nuvarande blyhög :D
Köp en motard o bli karl :yoparty

Nopp, den enda handlaren/impotören här i Sverige har föhandlat fram ett avtal med IF tror jag. 500:- om året om hojen inte bankörs och inte används som bruksfordon. Där ska ALLA fösräkringar ligga :yoparty

nickname skrev:
Jepp, vi köper varsin och sen kan vi flina åt alla som betalar 30 lök i försäkring per år :D :yoparty
HEHE jepp o det lär ju vara störtsköna toner ur megafonen oxo, sänks priset till 120 lökar så slår jag till, fatta vilka hojar vi skulle haft, inga dussinprylar här inte,.... sparbanken här

A© skrev:
Men för helvete Peter.. du kan väll inte byta.... ska du svika oss i Ncs??? :dummer
*Blir besviken på dig* :fatta!
appappapp, inte byta, endast komplettera med ett åkaomobbaandrastreetfighterwannabe fordon, svika ncs?? Hämtade ut mina kepsar i morse :7peta snyggt broderade med ninjalogon på, tack toca :tummenupp

börjar många köpa modellen (om det ens är möjligt), kommer premien nästa period stiga rakt upp.
De räknar nog med att få säljs och kanske till en speciell kundgrupp.

nickname skrev:
Det är ju soft oxå att den kostar 500:- per år i helförsäkring.....

Men cykeln fick ju inte användas som bruksfordon. Så antingen betyder det att man inte får köra bud med den, eller så betyder det att man inte får köra alls med den. För 500spänn skulle jag gissa på det sistnämnda. :gnissla

Vilken tur att jag inte har 170 000:- till övers! :hihi

Apapap...:mattias
Den försäkringen gäller bara om man över 40 år och har ett visst antal skadefria år.
Importören heter Supermotors AB och ligger i Växjö.:fakta

Nyheter
Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...