Några sporthojare som ska på Dreamhack?

Hellfireclub

I'm a cowboy, on a steel horse i ride.
Gick med
14 Oct 2007
Hoj
KTM Super Duke 1290 GT
Några trevliga pojkar och flickor som ska på Dreamhack Winter i år?

DH börjar väl bli lite uttjatat numera, och kanske har man blivit för gammal också. :huvet Men det är en årlig rutin, och bästa chansen att träffa allt gott folk som flyttat till annan ord under åren, brukar bli en liten gathering av gammla vänner.

Om några sporthojare vill lira lite datorspel, snacka hoj eller eventuellt ta en öl i Jönköping nästa helg så är det bara att säga till :D

Jag är för gammal.
Varför heter det DreamHACK om det bara går ut på att konsumera hack som andra gjort förresten? Eller finns det hackinghörnor också?

Jag är för gammal.
Varför heter det DreamHACK om det bara går ut på att konsumera hack som andra gjort förresten? Eller finns det hackinghörnor också?

Nja, i början var det väl mest hack/demo/compo-event, men det har ju urvattnats ganska rejält. Det finns ju kvar, men numera är väl gaming huvudintresset. Namnet har hängt kvar. Jag är väl en av de få som fortfarande gillar att titta på demo- och compotävlingarna...

Ja va där 3 år i rad, men det känns inte lika "kul" längre av nån konstig anledning

luzt som är en sann datanörd, OCH sporthojnörd slängde upp dator, skärm och hela kittet på bågen och drog dit, förra året eller nåt :va

För min del blir det en tripp till jönköping :) mest för den sköna stämningen och avkopplingen.

Tacka vet jag på den gamla goda tiden när man gick på Copy-party. :tummenupp
Sen blev det fult att kopiera spel och det hela döptes om till Demo-party.
Sen har det bara gått utför...
:D

Ska inte dit iår, datorn är för ostabil för det just nu.. Kanske nästa vinter!

Jag fattar inte det. Verkar vara nån jävla datornördssekt det där. Dreamhack. Massa nördar som samlas i klungor, sitter vid en dator och lever på coca-cola och CS. Läskigt. :3freak

Jag fattar inte det. Verkar vara nån jävla datornördssekt det där. Dreamhack. Massa nördar som samlas i klungor, sitter vid en dator och lever på coca-cola och CS. Läskigt. :3freak

Jolt-cola ska det vara.

Sen sitter dom tio pers brevid varandra och MSN'ar mellan varandra, och tycker att dom är jävligt 1337 *LOL*
Jag menar WTF, en riktig nerd kör Talk, via gemensam unixserver.

Jolt-cola ska det vara.

Sen sitter dom tio pers brevid varandra och MSN'ar mellan varandra, och tycker att dom är jävligt 1337 *LOL*
Jag menar WTF, en riktig nerd kör Talk, via gemensam unixserver.

Översättning:

Cola med koffein ska det vara.

Sen sitter dom tio personer bredvid varandra och skriver på ett chattprogram till varandra istället för att prata och tror att dom är väldigt häftiga.

Jag menar vad i helvet, en riktig nörd använder sig av ett talprogram via en gemensam server.

Bara tanken på 8k svettiga nördar på samma ställe får mig att må illa...visst en match på cs är inte fel men ändå.

Nyheter
BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Back