Några sporthojare som ska på Dreamhack?

Jag har vart där och fy faaaan va det luktar:zpy:zpy:zpy
kan tilläga att "biljet kontrolanterna" kända att på lukten att vi duschat när vi gick kom tillbaks från badhuset sista dagen:hihi

Jag fattar inte det. Verkar vara nån jävla datornördssekt det där. Dreamhack. Massa nördar som samlas i klungor, sitter vid en dator och lever på coca-cola och CS. Läskigt. :3freak

Ungefär lika läskigt som ett gäng fotbollsnördar som samlas i tusental och slår sönder hela städer och misshandlar folk ?

Eller lika läskigt som en massa puckon som står och larvar sig framför en scen där det står någon nolla och skriker till nå skrammel ?

ÄÄäääh aldrig varit på dreamhack men har man PC spel som intresse så är det nog höjdpunkten på året för många, skulle gärna åka dit om jag orkade . :yoparty

Tacka vet jag på den gamla goda tiden när man gick på Copy-party. :tummenupp
Sen blev det fult att kopiera spel och det hela döptes om till Demo-party.
Sen har det bara gått utför...
:D

Ohyeah! man drog dit med sin lilla Amiga och stora TV man hade till skärm och 500 nyinköpta floppisar...

Ohyeah! man drog dit med sin lilla Amiga och stora TV man hade till skärm och 500 nyinköpta floppisar...

Sen kom Polisen förbi med 10 man och raidade stället.
Dom plockade med sig vissa personers monitorer men lät datorerna vara kvar ?!? :va (Polisen var inte så välbildade när det gällde IT-brott på den tiden)

Jag menar vad i helvet, en riktig nörd använder sig av ett talprogram via en gemensam server.

Nästan rätt, men Unix-Talk är ett textbaserat system, förmodligen det som väckte intresse för ICQ och MSN (och dom andra som AOL...).

Man telnettade helt enkelt sin server och listade users för att se om polarna var på, var dom det så kunde man köra "Talk" med dom.

Det var på den gamla onda tiden...

Ungefär lika läskigt som ett gäng fotbollsnördar som samlas i tusental och slår sönder hela städer och misshandlar folk ?

Eller lika läskigt som en massa puckon som står och larvar sig framför en scen där det står någon nolla och skriker till nå skrammel ?

ÄÄäääh aldrig varit på dreamhack men har man PC spel som intresse så är det nog höjdpunkten på året för många, skulle gärna åka dit om jag orkade . :yoparty

Läskigt. :fakta :3freak

Då får man i alla fall ligga. :D

Det är möjligt men det är fortfarande säkert bara massa svettiga nolifers där. Läskigt.

Nästan rätt, men Unix-Talk är ett textbaserat system, förmodligen det som väckte intresse för ICQ och MSN (och dom andra som AOL...).

Man telnettade helt enkelt sin server och listade users för att se om polarna var på, var dom det så kunde man köra "Talk" med dom.

Det var på den gamla onda tiden...

Okej, lite för oldschool för mig :D

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma