Några bilder från Sturup Raceway 27 juni

• Thread starter Thread starter Canoly
  • Start date Start date

Canoly

Guest
Så var det åter dags för banåkning på Sturup.
Först ut en för mig obekant med "Rånarluva"

Bifogat

• rånarluva.jpg
    rånarluva.jpg
    65.4 KB · Visningar: 112
Den här halvmaskerade grabben är Alex

Bifogat

• alex.jpg
    alex.jpg
    60.3 KB · Visningar: 103
Zilversurfer är koncentrerad på banan

Bifogat

• zilver.jpg
    zilver.jpg
    64.9 KB · Visningar: 84
Kurvmakarens "kurvmin" ser vi här.
Alla 165 bilderna från kvällen finns på www.nickes.nu

Bifogat

• kurvis.jpg
    kurvis.jpg
    59.7 KB · Visningar: 75
Toppenbilder som vanligt..
MEN va du tvungen o förstora upp bilden när luvan sitter på sne :tungan

Schyssta bilder som vanligt. :tummenupp
Helt okej när tom jag ser snabb ut. :D :tummenupp
normal_218_1836.jpg

Jag lånar tråden o passar på att utdela dagens kameler.
Dagens vita kamel går till Sydskanes Emse som trots vissa motgångar från Securitas vakter, en hyfsat sur Bengt (han heter väl så surgubben?) och tyskar som faktiskt kan fixa en egen jävla bana o lansera sina fula bilar på, faktiskt lyckas arrangera körning som flyter på hur bra som helst. Denna gång dessutom utan regn så en vit kamel till vädergudarna också. Det var riktigt skönt att få av sig skinnstället o packa ihop efter körningen.

Dagens svarta kamel går till BWM som mest är i vägen för våra söndagskörningar och till Bengt som gott kunde upplyst innan att vi knappt fick vara på området.

Ytterliggare en vit kamel till Babbis som lyckats få rätt på min MC. Tydligen var det förgasaren som behövde lite justering. Synd bara att jag inte fick ihop cykeln ordentligt :3freak så om nån undrar varför det luktade så illa o rykte vitt om min cykel så var det mest jag som förbrände olja på grenrören... :brinnerup :brinnerup :brinnerup
Nästa gång är den nog helt i sin ordning o då kanske jag kan få lite fart också. Det var inte min dag i idag. Körningen stämde inget vidare.

Last edited:
Canoly skrev:
Först ut en för mig obekant med "Rånarluva"

Alltid lika bra bilder! :tummenupp

Det är jag som kör anonymt. :cool: Lika bra det när man sniglar sig runt banan. Lite släppte det dock på slutet, synd bara att körningen tog slut. Jag vill köra mer. :tungan

Nu börjar det bli dags att ta en regnig em och kolla igenom alla bilderna och lägga en beställning. Det finns ju även några nostalgi bilder på gamla hojen från förra säsongen.

/Z

-Z- skrev:
Alltid lika bra bilder! :tummenupp

Det är jag som kör anonymt. :cool: Lika bra det när man sniglar sig runt banan. Lite släppte det dock på slutet, synd bara att körningen tog slut. Jag vill köra mer. :tungan

Nu börjar det bli dags att ta en regnig em och kolla igenom alla bilderna och lägga en beställning. Det finns ju även några nostalgi bilder på gamla hojen från förra säsongen.

/Z

Sätt dig på hojen och kom bort till oss och hälsa på en dag nu i veckan så skall vi fixa till din hoj så den blir hanterbar...Justering av gaffelbenshöjder och bakdämparjustering...

Tack Canoly för fina bilder som vanligt.

Det syns knappt att jag kör med tejpat skinnställ...

En stor elloge till Sydskanes Emse för ett bra arrangemang med bra flyt. Inte ert fel med BMW...

Bifogat

• SRW_040627_Canoly_219_1942.jpg
    SRW_040627_Canoly_219_1942.jpg
    44.4 KB · Visningar: 51
Last edited:
anol skrev:
Hahaha :lol , då skulle du vara veta hur jag slet för att du inte skulle komma med på den bilden!

Canoly: Beställningsvarning på den om man kan klippa bort de där kwakisarna

Om du köper bilden och klipper den själv så kan väl jag och Tommy få de delen som blir över....Den bästa och snabbaste delen.... :yoparty

Dags att Canoly masar sig ner till den nya bansträckningen, där kan man svepa med knä i genom hela karusellen, borde bli bra på bild :tummenupp

Kurvmakaren skrev:
Om du köper bilden och klipper den själv så kan väl jag och Tommy få de delen som blir över....Den bästa och snabbaste delen.... :yoparty

Hmmmmm visst ;)

Bifogat

• normal_219_1905[1].jpg
    normal_219_1905[1].jpg
    7 KB · Visningar: 71
Kurvmakaren skrev:
Haha :lol ....har den numera som bakgrundsbild i XP...thanx :tummenupp

Och jakten fortsätter nästa gång vi är på SRW?

För att vara extra snäll fixade jag till det canoly missade :)

Vi får väl se vad som är lovliga byte i juli ;)

Bifogat

• normal_219_1905[2].jpg
    normal_219_1905[2].jpg
    9.1 KB · Visningar: 79
anol skrev:
För att vara extra snäll fixade jag till det canoly missade :)

Vi får väl se vad som är lovliga byte i juli ;)

Ha! Det var väl det jag misstänkte! Fasen vad vi gör oss bra på bild!
Canoly har allt en vass kamera som kan filtrera bort torgkonstpå det där viset... :D

Snyggt gjort förresten! :tummenupp

Bollen är i rullning inför nästa körning. Rokk on!!

CorbenDallas skrev:
Schyssta bilder som vanligt. :tummenupp
Helt okej när tom jag ser snabb ut. :D :tummenupp
normal_218_1836.jpg

Jag lånar tråden o passar på att utdela dagens kameler.
Dagens vita kamel går till Sydskanes Emse som trots vissa motgångar från Securitas vakter, en hyfsat sur Bengt (han heter väl så surgubben?) och tyskar som faktiskt kan fixa en egen jävla bana o lansera sina fula bilar på, faktiskt lyckas arrangera körning som flyter på hur bra som helst. Denna gång dessutom utan regn så en vit kamel till vädergudarna också. Det var riktigt skönt att få av sig skinnstället o packa ihop efter körningen.

Dagens svarta kamel går till BWM som mest är i vägen för våra söndagskörningar och till Bengt som gott kunde upplyst innan att vi knappt fick vara på området.

Ytterliggare en vit kamel till Babbis som lyckats få rätt på min MC. Tydligen var det förgasaren som behövde lite justering. Synd bara att jag inte fick ihop cykeln ordentligt :3freak så om nån undrar varför det luktade så illa o rykte vitt om min cykel så var det mest jag som förbrände olja på grenrören... :brinnerup :brinnerup :brinnerup
Nästa gång är den nog helt i sin ordning o då kanske jag kan få lite fart också. Det var inte min dag i idag. Körningen stämde inget vidare.

Det ser nästan ut som om du skall lägga en bildbeställning hos Canoly. Bilden blev ju jättebra.

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard