Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
så om nån undrar varför det luktade så illa o rykte vitt om min cykel så var det mest jag som förbrände olja på grenrören...
Canoly skrev:Först ut en för mig obekant med "Rånarluva"
-Z- skrev:Alltid lika bra bilder!![]()
Det är jag som kör anonymt.Lika bra det när man sniglar sig runt banan. Lite släppte det dock på slutet, synd bara att körningen tog slut. Jag vill köra mer.
![]()
Nu börjar det bli dags att ta en regnig em och kolla igenom alla bilderna och lägga en beställning. Det finns ju även några nostalgi bilder på gamla hojen från förra säsongen.
/Z
Kurvmakaren skrev:Attans vad jag slet för att komma med på den här bilden....
http://silverstolpe.homeip.net/gallery/albums/wpw-64/normal_219_1905.jpg
, då skulle du vara veta hur jag slet för att du inte skulle komma med på den bilden!anol skrev:Hahaha, då skulle du vara veta hur jag slet för att du inte skulle komma med på den bilden!
Canoly: Beställningsvarning på den om man kan klippa bort de där kwakisarna

Kurvmakaren skrev:Om du köper bilden och klipper den själv så kan väl jag och Tommy få de delen som blir över....Den bästa och snabbaste delen....![]()
anol skrev:Hmmmmm visst![]()
....har den numera som bakgrundsbild i XP...thanx Kurvmakaren skrev:Haha....har den numera som bakgrundsbild i XP...thanx
![]()
Och jakten fortsätter nästa gång vi är på SRW?
Moahahahaanol skrev:För att vara extra snäll fixade jag till det canoly missade
Vi får väl se vad som är lovliga byte i juli![]()

anol skrev:För att vara extra snäll fixade jag till det canoly missade
Vi får väl se vad som är lovliga byte i juli![]()
CorbenDallas skrev:Schyssta bilder som vanligt.![]()
Helt okej när tom jag ser snabb ut.![]()
![]()
![]()
Jag lånar tråden o passar på att utdela dagens kameler.
Dagens vita kamel går till Sydskanes Emse som trots vissa motgångar från Securitas vakter, en hyfsat sur Bengt (han heter väl så surgubben?) och tyskar som faktiskt kan fixa en egen jävla bana o lansera sina fula bilar på, faktiskt lyckas arrangera körning som flyter på hur bra som helst. Denna gång dessutom utan regn så en vit kamel till vädergudarna också. Det var riktigt skönt att få av sig skinnstället o packa ihop efter körningen.
Dagens svarta kamel går till BWM som mest är i vägen för våra söndagskörningar och till Bengt som gott kunde upplyst innan att vi knappt fick vara på området.
Ytterliggare en vit kamel till Babbis som lyckats få rätt på min MC. Tydligen var det förgasaren som behövde lite justering. Synd bara att jag inte fick ihop cykeln ordentligtså om nån undrar varför det luktade så illa o rykte vitt om min cykel så var det mest jag som förbrände olja på grenrören...
![]()
![]()
![]()
Nästa gång är den nog helt i sin ordning o då kanske jag kan få lite fart också. Det var inte min dag i idag. Körningen stämde inget vidare.
|
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!
Foto: Karin Tornblom Pre... |
|
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|