Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tack tack så mkt!wima skrev:Snygga bilder!![]()
Starkt jobbat MikkE![]()
MikkE skrev:Tack tack så mkt!![]()
Jag såg en igår som Jesper hade i sin DV-kamera och på frågan när den kommer upp så vart svaret:HanneZ skrev:Jag vill se ombord-filmer!
sandstream skrev:Jag såg en igår som Jesper hade i sin DV-kamera och på frågan när den kommer upp så vart svaret:
"Sånt brukar ta tid".
Mao nångång i september kanske![]()
Jasså. Jag försökte få med så många som möjligt iaf. Vad för hoj hade duPejo skrev:Kalasfina bilder, en del är RIKTIGT bra... men du har lyckats missa mig, och tro mig, jag har kollat igenom allihopa... Nästa gång, då du![]()
MikkE skrev:Jasså. Jag försökte få med så många som möjligt iaf. Vad för hoj hade du
Hehe. Sant.Pejo skrev:En sån däringa : GSX-R750
Det "gör inget", det var bara det att jag tyckte det var lite osannolikt med tanke på hur många bilder du tog, lite som att "vinna" ett lotteri.![]()
Nästa gång får man hoppas fru fortuna står en bi lite bättre hehe.
MikkE skrev:Hehe. Sant.
Efter en timme med hojar sopm åker förbi hela tiden så börjar alla se likadana ut, förutom de som verkligen sticker ut...
Jaja.. det kommer fler tillfällen![]()
MikkE skrev:Här kommer några bilder från Kinnekulle, söndagen den 8e Maj.
Togs väl rundan 960 kort denna dag. Och ja, jag håller fortfarande på att 'kolla' kameran med olika funktioner, så alla kort är inte bra då man har ett gammalt objektiv. Här är några iaf.
Kommentera gärna
/Micke
Jag tog med mig min laptop.Blue skrev:Fina bilder!
Hur mycket minne har du egentligen, eller fotar du i jpg?
Jag lyckas bara klämma in ca 350 bilder på ett 1GB kort med min D70 när jag fotar RAW.
/Blue
MikkE skrev:Jag tog med mig min laptop.
På 1Gb minne med finast kvalite och högst upplösning får jag plats med ca 300 bilder i .jpg
I RAW får jag plats med betydligt mindre. Tar undan 6-8Mb/kort då.. om jag minns rätt.
Som typ en ER5:aMikkE skrev:Hehe. Sant.
Efter en timme med hojar sopm åker förbi hela tiden så börjar alla se likadana ut, förutom de som verkligen sticker ut...

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |