Några bilder från Kinnekulle 8/5

• Thread starter Thread starter MikkE
  • Start date Start date
håkan skrev:
jag fick nästan med dig ;) det blev suddigt, min skitkamera hann inte med o fokusera :död
då måste kameran va rätt kass du, jag som körde så stillsamt och fint.. :D

arrrghhh... å jag missade detta... var påväg hem från örebro och mötte den ena bilen efter den andra med hojar på släpvagn... samt några krigare som trotsade vädret och körde hojen hem...
hade vart himla skoj att vara med alltså.... nästa gång nästa gång!"!!

R2 skrev:
vart jag osynlig, eller kletade det fast nånn bild kanske??

körde hakans svarta 1000R -04
Vi såg bara hur du gled in med privatchaufför, svidade om, körde och sedan åkte hem.
Diva ;)

håkan skrev:
Caught on cam också :3freak Penguin är också med :tummenupp
Efter att ha sett din film (antar att det är du som kör) så förstår jag varför det var problem i den blå gruppen. :(
- Avstånden vid en del omkörningar är under alla kritik.
- Du går in i depån helt fel (reglerna för oss gäller väl för er licensförare också på bandagarna?)

Det positiva är att du ser ut att var en jäkel på att köra hoj iaf :tummenupp

sandstream skrev:
Vi såg bara hur du gled in med privatchaufför, svidade om, körde och sedan åkte hem.
Diva ;)
klart man har chaffis...
kollade efter dig men gick bet eftersom du inte fått din 05a..
kan mkt väl vart jag som körde på filmen, (har inte sett den för den går ju inte att få ner håkan...)
slarvade nog lite ja, får kolla när håkan får tummen ur..

R2 skrev:
klart man har chaffis...
kollade efter dig men gick bet eftersom du inte fått din 05a..
kan mkt väl vart jag som körde på filmen, (har inte sett den för den går ju inte att få ner håkan...)
slarvade nog lite ja, får kolla när håkan får tummen ur..
Jag satt i den svarta S60n bredvid ditt "omklädningsrum" :D

Jag högerklickade och laddade hem filmen, fick det inte att fungera genom att klicka som vanligt på länken.

sandstream skrev:
Efter att ha sett din film (antar att det är du som kör) så förstår jag varför det var problem i den blå gruppen. :(
- Avstånden vid en del omkörningar är under alla kritik.
- Du går in i depån helt fel (reglerna för oss gäller väl för er licensförare också på bandagarna?)

Det positiva är att du ser ut att var en jäkel på att köra hoj iaf :tummenupp

Äh, avståndet? ;-) nära skjuter ingen bäver! ;-) man kom ifatt en del väldigt fort, förstår inte riktigt :hihi sen ser det väl inte riktigt sanningsenligt ut på filmen heller... "plötsligt" dyker det in hojar i bild som man har haft koll på en bra stund innan...

In i depån? upp med näven, håll höger och sen i depån? ... annars kan ni ju se hur en som ligger precis framför mig o slänger upp näven, svänger in i tvärs över banan, SEN tittar över axeln...
När jag gick in i depån, hade jag full koll bakåt en bra bit

Kul var det i varjefall! :banana man fick ju träna omkörningar om inte annat...

en snutt med R2 körande kommer upp ikväll :rofl

//håkanbråkan

håkan skrev:
Äh, avståndet? ;-) nära skjuter ingen bäver! ;-) man kom ifatt en del väldigt fort, förstår inte riktigt :hihi sen ser det väl inte riktigt sanningsenligt ut på filmen heller... "plötsligt" dyker det in hojar i bild som man har haft koll på en bra stund innan...
Klart att du ser bättre men jag tänkte på en specifik omkörning i slutet av rakan där man såg den framförvarande hojen hela tiden.
Det kanske är ett av problemen när man blandar grupperna, det ni tycker är stora avstånd ger oss andra bromsspår i kalingarna.

håkan skrev:
In i depån? upp med näven, håll höger och sen i depån? ... annars kan ni ju se hur en som ligger precis framför mig o slänger upp näven, svänger in i tvärs över banan, SEN tittar över axeln...
När jag gick in i depån, hade jag full koll bakåt en bra bit
Om inte jag såg fel så var kille som slängde sig in i depån instruktör (armbindel) vilket gör just den grejen 10 gånger värre.

Du tog sista vänstern i innerspår :7peta
Upp med handen och högerspår HELA vägen från däckstraven.

Nu är film film och du hade säkert bättre koll än vad som framgick av filmen :tummenupp

håkan skrev:
Kul var det i varjefall! :banana man fick ju träna omkörningar om inte annat...
Du menar konkörning :hihi

Bifogat

• IMG_1744.jpg
    IMG_1744.jpg
    129.7 KB · Visningar: 80
  • IMG_2114.jpg
    IMG_2114.jpg
    77.9 KB · Visningar: 59
  • IMG_2391.jpg
    IMG_2391.jpg
    121.8 KB · Visningar: 76
sandstream skrev:
Om inte jag såg fel så var kille som slängde sig in i depån instruktör (armbindel) vilket gör just den grejen 10 gånger värre.
Jag låg bakom dessa herrar, fick kämpa, och så vitt jag kommer ihåg så gick instruktören - ja, det var en sådan - inte in i depå, utan vinkade förbi Håkan.
Däremot Håkan, så är det 50km/h i depåområdet :hördu

freding skrev:
Jag låg bakom dessa herrar, fick kämpa, och så vitt jag kommer ihåg så gick instruktören - ja, det var en sådan - inte in i depå, utan vinkade förbi Håkan.
Däremot Håkan, så är det 50km/h i depåområdet :hördu

Jag vet.. fy mig! och instruktören åkte definitivt in i depån ;-)
Skit samma... alla kan göra fel, jag hade pulsen uppe när jag gick in i depån, instruktören ville inte åka klunga, simple as that...

//håkan

EDIT: Nu förstår jag varför han gick in i depån sådär och varför han släppte av på tempot så fort, soppatorsk! :3freak

Last edited:
*/ ?>
Back