Någon som vill vara med på bild?

Micke O

"mannen som talar med fartgupp"
Gick med
14 Jul 2003
Hoj
Yamaha FZS1000S
I egenskap av glad hobbyfotograf skulle jag tycka att det var kul ifall någon tipsade om var och när det ska övas stunts i Stockholmsområdet.

Om inte annat kanske någon kan tipsa om ställen där folk ofta leker.

Om ni inte vill skylta med var ni ska hålla till så kan ni väl skicka PM eller maila på olofssonmikael@yahoo.com.

Last edited:
OT: Hur är en Canon EOS300D att köra om du jämför med en Yamaha R1 till exempel? Är det en nylanserad hojmodell eller?

morlock skrev:
OT: Hur är en Canon EOS300D att köra om du jämför med en Yamaha R1 till exempel? Är det en nylanserad hojmodell eller?

300:an är lite stabilare uppe i fart än R1:an så man behöver ingen styrdämpare :rolleyes:

Jordbroindustriområde och Jordbrorakan (som ligger precis intill industriområdet) är poppis att stunta vid.

*DanTheMan* skrev:
Kom till Bulten en em så får du se feta nedlägg :tummenupp
Idag lutade jag såpass att knät skrapade i. Det hade vart nåt att få på bild, det!

*DanTheMan* skrev:
O herrejävlar :kocko hur gjorde du då?? Låter farligt det där.

Åh, det var enkelt. Jag körde Aprilia RS250. Då går det av sig själv, kan man säga.

Haha, då går väl ryktena att någon sitter med laser i en kurva och sen kör ingen på bulten längre :-)

Tanken att sätta sig där har faktiskt slagit mig. Vad var det vägen hette på riktigt? Har kört den en gång men hittar så uselt söder om stan så jag måste leta upp den på en karta.

Nackdelen är att man bara får en chans per hoj såvida folk inte kör fram och tillbaka som jojos.

Last edited:
Väg 257 heter den. Den går mellan Rosenhill och Tungelsta. Det finns några photogenique svängar på den.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg