I egenskap av glad hobbyfotograf skulle jag tycka att det var kul ifall någon tipsade om var och när det ska övas stunts i Stockholmsområdet.
Om inte annat kanske någon kan tipsa om ställen där folk ofta leker.
Om ni inte vill skylta med var ni ska hålla till så kan ni väl skicka PM eller maila på olofssonmikael@yahoo.com.
Om inte annat kanske någon kan tipsa om ställen där folk ofta leker.
Om ni inte vill skylta med var ni ska hålla till så kan ni väl skicka PM eller maila på olofssonmikael@yahoo.com.
Last edited: