Någon som vill vara med på bild?

Micke O

"mannen som talar med fartgupp"
Gick med
14 Jul 2003
Hoj
Yamaha FZS1000S
I egenskap av glad hobbyfotograf skulle jag tycka att det var kul ifall någon tipsade om var och när det ska övas stunts i Stockholmsområdet.

Om inte annat kanske någon kan tipsa om ställen där folk ofta leker.

Om ni inte vill skylta med var ni ska hålla till så kan ni väl skicka PM eller maila på olofssonmikael@yahoo.com.

Last edited:
OT: Hur är en Canon EOS300D att köra om du jämför med en Yamaha R1 till exempel? Är det en nylanserad hojmodell eller?

morlock skrev:
OT: Hur är en Canon EOS300D att köra om du jämför med en Yamaha R1 till exempel? Är det en nylanserad hojmodell eller?

300:an är lite stabilare uppe i fart än R1:an så man behöver ingen styrdämpare :rolleyes:

Jordbroindustriområde och Jordbrorakan (som ligger precis intill industriområdet) är poppis att stunta vid.

*DanTheMan* skrev:
Kom till Bulten en em så får du se feta nedlägg :tummenupp
Idag lutade jag såpass att knät skrapade i. Det hade vart nåt att få på bild, det!

*DanTheMan* skrev:
O herrejävlar :kocko hur gjorde du då?? Låter farligt det där.

Åh, det var enkelt. Jag körde Aprilia RS250. Då går det av sig själv, kan man säga.

Haha, då går väl ryktena att någon sitter med laser i en kurva och sen kör ingen på bulten längre :-)

Tanken att sätta sig där har faktiskt slagit mig. Vad var det vägen hette på riktigt? Har kört den en gång men hittar så uselt söder om stan så jag måste leta upp den på en karta.

Nackdelen är att man bara får en chans per hoj såvida folk inte kör fram och tillbaka som jojos.

Last edited:
Väg 257 heter den. Den går mellan Rosenhill och Tungelsta. Det finns några photogenique svängar på den.

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back