Någon som vet ????????

Tjena

Sydskanes Emse's hemsida är nu stängd för uppdateringar mm.

:banana Öppnar igen 2009-03-15...:banana

Med vänliga hälsningar

Tjena

Sydskanes Emse's hemsida är nu stängd för uppdateringar mm.

:banana Öppnar igen 2009-03-15...:banana

Med vänliga hälsningar
Fredagen den 13:e... [Achmed mode on]Are you scared...?[Achmed mode off]
[YOUTUBE-ID]1uwOL4rB-go[/YOUTUBE-ID]

...Det verkar aningens galet med det nya systemet att boka ALLA körningar redan, var det gamla för jobbigt att administrera eller varför har man ändrat?
Tycker annars det verkar jättebra!
Man slipper fundera NÄR en körning blir släppt och man slipper oroa sig att vara i utlandet med taskig möjlighet till uppkoppling när det är dax att boka... man kan boka om man vill eller vänta - fritt val.
Har man väl bokat så kommer ju jobb och fru i andra hand (om inte det blir alldeles för lätt att avboka) :D

Bra idé! :tummenupp

Borde inte denna infon gå ut som medlemsmail? :va

Åtminstone jag verkar inte ha fått något den vägen (senaste var 5e mars om vikten att ha uppdaterad info i medlemsregistret för medlemskorten) och det är väl det som är den officiella informationsvägen, alla hänger ju inte här...

Hmmm... bokade först en körning på sturup, sen en på Knustrop. Båda har jag fått Referensnummer och Transaktions nummer på. Men bara den andra står under mina "bokade arrangemang", och den första finns jag inte heller med på listan (som för övrigt är tom).

Bara jag som har strul just nu?

Edit: bokade nu ytterligare en Sturup som inte visas. Mao 1) boka Sturup, 2) boka Knutstorp, 3) boka Sturup, kvittens på alla, enbart bokning Knutstorp syns i varesig "mina bokningar" eller får någon lista över bokade :(

Last edited:
Fin, ny Logga!
Men bilden under på Procenten... Snälla, snälla, snälla.... lägg upp den högupplöst (gärna här) så man kan tanka hem och få en vacker vägg! :tummenupp

EDIT:
Hmmm.... Funkisbokningar kanske oxå skulle vara möjliga redan nu?

Last edited:
Fin, ny Logga!
Men bilden under på Procenten... Snälla, snälla, snälla.... lägg upp den högupplöst (gärna här) så man kan tanka hem och få en vacker vägg! :tummenupp

:D :D :D

Ps,
Finns mer kul...
ds.

Med vänliga hälsningar

Hmmm... bokade först en körning på sturup, sen en på Knustrop. Båda har jag fått Referensnummer och Transaktions nummer på. Men bara den andra står under mina "bokade arrangemang", och den första finns jag inte heller med på listan (som för övrigt är tom).

Edit: bokade nu ytterligare en Sturup som inte visas. Mao 1) boka Sturup, 2) boka Knutstorp, 3) boka Sturup, kvittens på alla, enbart bokning Knutstorp syns i varesig "mina bokningar" eller får någon lista över bokade :(

Pm a ditt medlems nummer

Jag har problem med betalningen. Kommer till knappen "betala" och när jag trycker på den så funkar det inte. Kommer till "Detta är ett generellt felmeddelande! Du har gjort något som blev fel..."

Betalade medlemsavgiften för inte så länge sen och det funkade perfekt.

Jag har problem med betalningen. Kommer till knappen "betala" och när jag trycker på den så funkar det inte. Kommer till "Detta är ett generellt felmeddelande! Du har gjort något som blev fel..."

Betalade medlemsavgiften för inte så länge sen och det funkade perfekt.

Antagligen har du missat något prova igen.:tummenupp

samma problem för mig, bokningen kommer inte upp efter slutförd bokning

När kan man boka sig som funktionär?

My bad...:(

Fixar under morgondagen, måste stänga sidan för att fixa detta. Är många som bokar just nu, så jag väntar tills imorron...

Hoppas du har överseende med detta...:tummenupp

Med vänliga hälsningar

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey