Någon som vet ????????

repan

Gudomlig sporthojare
Gick med
17 May 2004
Ort
Kristianstad
Hoj
Kawasaki
Hemsidan kommer att öppna igen.

Vi har rättat till felet. Många som har bokat och betalat kommer att återfå sina pengar på direkten.

Vänligen gå in och kontrolera vilka bokningar som ni har på er sida. Dom ni ej kan se finns inte. Alltså ni måste göra om proseduren och boka och betala igen.

Ber om ursäkt för detta.

Styrelsen Sydskanes Emse
/Percy

Jag har inte fått tillbaka mina pengar. Kan heller inte se att jag blivit bokad på knutstorpkörningarna i juni, juli och i augusti.

Jag betalade med ekort, kan problemet ligga i det? SKall jag kontakta banken?

Mvh
JOhan (10667)
 

gamle

http://www.sydskanesemse.nu/
Gick med
3 Jul 2003
Ort
söder om bron till friheten
Hoj
Triumph Sprint St -05 Gixxer 1000 K6
Jag kan inte med säkerhet säja när du ser det på ditt konto, men jag tror att dom bara har reserverats. Imorgon kommer antagligen reservationen att försvinna. Du måste boka om dig i systemet.

Som sakt vi ber om ursäkt för detta



Jag har inte fått tillbaka mina pengar. Kan heller inte se att jag blivit bokad på knutstorpkörningarna i juni, juli och i augusti.

Jag betalade med ekort, kan problemet ligga i det? SKall jag kontakta banken?

Mvh
JOhan (10667)
 

repan

Gudomlig sporthojare
Gick med
17 May 2004
Ort
Kristianstad
Hoj
Kawasaki
Jag kan inte med säkerhet säja när du ser det på ditt konto, men jag tror att dom bara har reserverats. Imorgon kommer antagligen reservationen att försvinna. Du måste boka om dig i systemet.

Som sakt vi ber om ursäkt för detta

Det händer inte så mycket. Mina 2850 kr som jag betalat ligger fortfarande under "reserverade belopp". Har en känsla av att detta kommer ta mycket lång tid. Har lärt mig en läxa iallafall. Skall aldrig mer boka precis när det öppnar.
 

gamle

http://www.sydskanesemse.nu/
Gick med
3 Jul 2003
Ort
söder om bron till friheten
Hoj
Triumph Sprint St -05 Gixxer 1000 K6
Det händer inte så mycket. Mina 2850 kr som jag betalat ligger fortfarande under "reserverade belopp". Har en känsla av att detta kommer ta mycket lång tid. Har lärt mig en läxa iallafall. Skall aldrig mer boka precis när det öppnar.

Hej kan du var snäll och PMa ditt tele nr till mig. Så ska jag göra allt jag kan för att hjälpa dig med detta.
 

repan

Gudomlig sporthojare
Gick med
17 May 2004
Ort
Kristianstad
Hoj
Kawasaki
Hej kan du var snäll och PMa ditt tele nr till mig. Så ska jag göra allt jag kan för att hjälpa dig med detta.

Nu har jag talat med min bank igen. Problemet är att det tar 7 arbetsdagar för deras system att släppa en reservation. Dvs att jag får inte tillgång till pengarna innan mitten på nästa vecka. Banktjänstemannen som jag talade med kunde släppa reservationen manuellt och jag kunde på så vis åter få tillgång till pengarna. De kunde däremot inte garantera att pengarna inte kommer dras från kontot.

Ber om ursäkt mot ssemse om det på något vis framstod att jag lade skuld på er. Det var inte min avsikt isåfall. Jag har bara bra erfarenheter av föreningen, styrelsen och körningarna. Är också positiv till att "gamle" tog sig tid att ringa till mig. +++++
 

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Ort
Hemma
Hoj
Många
Några frågor.

Står att bokningen för icke medlemmar öppnar 6 veckor innan körning. Och nästa körning är ju den 27:e eller den 25:e april? (Står olika beroende på var man titter.) Men den står inte som bokningsbart arrangemang.. Är det jag som är trög och inte ser någon viktig textsnutt?


Edit: Var hittar man kalendern över alla körningar? Gäller den som ligger på bloggen?
 
Last edited:

Hunt

Nu ännu långsammare...
Gick med
21 Nov 2005
Ort
Annelöv
Hoj
frugans gula VTR om jag frågar snällt
Edit: Var hittar man kalendern över alla körningar? Gäller den som ligger på bloggen?

Ett bra tips är att titta under "Kalender"!

För övrigt är det hemsidan som gäller före bloggen :tummenupp
 
Nyheter
Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

Top