Någon som vet ngt? --> http://sporthoj.com/annonser/?id=15523

Då får man väl grattinera då! :)

Var nyss ute o bombade själv, fortfarande hög på andrenalinet! Första gången jag dragit upp rettan i 300 idag. Tokstabilt.:yoparty

Gött jue :tummenupp
Min gör "bara" 250 :tungan Nä men kurvor e bäst!

Upptäckte såklart nu i efterhand att den saknar blinkersreglaget.. illa, hade ju kunnat dra av 2000 på det. Han trodde ju själv att det var med liksom :D Inga skjutspinnar å så måste jag nog skaffa lite schysstare skruvar, å varför inte lite stripes när man ändå håller på !

Lägger upp lite pic sen när den är ihopsatt till original, med kraschtank :yoparty

Eller ironmike, kanske hänger på dig denna gång ;) Köru aprilia numera? svn inge kul lr..?

Hehe ja vi kan ju dra ngn repa framöver.. Jobbar inte, så det blir åka hela veckan, bara dra ngt pm. Mm sv'n sög balle, tråkigaste hojjen jag haft. Millen går däremot finfint att svänga med :yoparty

Hehe ja vi kan ju dra ngn repa framöver.. Jobbar inte, så det blir åka hela veckan, bara dra ngt pm. Mm sv'n sög balle, tråkigaste hojjen jag haft. Millen går däremot finfint att svänga med :yoparty

Låter schysst :tummenupp Är den inte "tung" jämfört mot gixxern du hade? (vita kåpor)

Tragisk tråd du skapade, vi måste tare lugnt :(

Nyheter
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard