Någon som vet nåt om "betal-tv fast gratis"?

Tusentals tv-kanaler från hela världen är bara ett klick bort. Pirat-tv-sajterna växer nu explosionsartat och i Sverige är det dessutom helt lagligt att kolla på pirat-tv.

http://www.idg.se/2.1085/1.93106

På sajter som Mediahopper, Channelchooser och Tvbunker erbjuds du ett överflöd av tv-kanaler, både fria och piratsända. Mest populärt tycks vara att kolla in betal-tv-kanalernas sportsändningar via strömmande video.

Här är några av sajterna som sänder tv via nätet:

www.euchannels.net
www.alluc.org
wwitv.com/portal.htm
www.channelchooser.com

från aftonbladet plus

Bifogat

• image1fb4.gif
    image1fb4.gif
    43.3 KB · Visningar: 99
Haha, jag förstår faktiskt verkligen inte hur American choppers fortfarande kan sändas. Måste ju gått rätt många säsonger nu va? Vartenda avsnitt av skiten är ju jävlat exakt likadant. Kanske om man kunde gilla karaktärerna men jag anser att alla som är med i skiten är riktiga as också. Tur att discovery då varierat sig och börjat med american hotrods också som är exakt samma program som american choppers fast dom har dubbelt så många hjul. Riktigt riktigt iqbefriat uselt.

Dom första avsnitten av american choppers var faktiskt riktigt bra, när dom fokuserade på byggandet av hojar och inte massa jävla skrikande mellan far och son.

från aftonbladet plus

hehe, specialkablar, ja jävlar

Last edited:
Fan, KGK var ju grym på det här och en del andra också! Jag har kikat ett litet tag nu men inte hittat något vettigt riktigt än men det kommer nog. Lite farmarhockey blev det iaf och det är ju hur grymt som helst!

*/ ?>
Nyheter
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Back